Menu
Poradnik
- Algorytmy Google - czym są, jak działają i czy należy się bać zmian i aktualizacji
- Czynniki SEO on-site i off-site, na które trzeba zwrócić największą uwagę
- Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w e-commerce
- Pozycjonowanie lokalne strony - usługi SEO dla firm lokalnych
- Czy warto uczyć się e-commerce?
- Kursy online dla dzieci
- Szkolenia zamknięte online
- Szkolenia pracowników w firmie
- Najbardziej wartościowe kursy. Badanie rynku.
- Kursy zawodowe, czyli zawód i fach w jednym.
Jak skutecznie promować kurs w Internecie?
Internet rządzi się swoimi prawami. Nie musisz być ekspertem od marketingu internetowego, żeby zadbać o efektywną promocję swojego serwisu w sieci. Trzymaj się tylko pewnych zasad a Twoje ogłoszenie, kurs online pojawi się na samej górze wyników wyszukiwania
Zachowaj poniższe zasady, żeby wypromować swój kurs lub szkolenie. Nie musisz koniecznie stosować się do wszystkich rad, ale efekt będzie dużo mocniejszy z punktu widzenia wyszukiwarki Google.
3 kroki do darmowej promocji kursów i szkoleń:
1. Dodaj darmowe ogłoszenie o kursie w serwisie kursy.pl
Możesz publikować dowolną ilość ogłoszeń, które dożywotnio pozostają w serwisie, zmieniaj tylko datę kursów i szkoleń. Adres internetowy Twojego ogłoszenia będzie cały czas taki sam (URL) co dla algorytmów wyszukiwarek jest bardzo ważne. Pamiętaj, żeby dodać dobry i jasny tytuł, który również jest jednym z czynników rankingowych Google. Np. Kurs Marketingu Internetowego Warszawa.
2. Napisz Unikalny tekst ogłoszenia, uzupełnij wizytówkę i profil o swoje dane.
Unikalny tekst powoduje, że wyszukiwarki internetowe z Google na czele polubią Twoje ogłoszenia jako wartościowe. Zachowaj przynajmniej 50% unikalności swojej oferty.
3. Dodaj Link do ogłoszenia lub do serwisu kursy.pl ze swojej stronie internetowej:
Dodaj informację o swoim kursie na swojej stronie www – bezpośrednio do Twojego kursu lub do strony kursy.pl – podniesie t o ranking Twoich ogłoszeń.
Link zwrotny jest bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na widoczność Twojej oferty w Google.
O resztę zadba zespół Kursy.pl
- zoptymalizujemy Twój wpis pod algorytmy wyszukiwarek (Google), sprawdzimy dokładnie Twoja ofertę i zoptymalizujemy tytuły, opisy oraz obrazy pod algorytmy Google, w tym celu wynajęliśmy czołową agencję SEO,
- przeprowadzimy płatne kampanie w Google Ads i Facebook Ads na nasz koszt,
Dotrzymaj powyższych zasad a Twoja oferta zdobędzie widoczność w Google, Facebook, YouTube:
Powyższa metoda promocji działa. Dlaczego?
Algorytmy wyszukiwarek (w tym Google) preferują stare i mocne domeny generyczne (kursy.pl – ponad 20 lat w sieci), cenią wyłącznie unikalny tekst (powielone treści są traktowane jako kopie) oraz linki do stron z tymi ogłoszeniami (link z Twojej strony do kursy.pl).
W efekcie Twoja oferta w ciągu 2-4 tygodni pojawi się na najwyższych pozycjach wyników wyszukiwania Google i już tam pozostanie na długo. Algorytmy Google musza przeliczyć parametry, zindeksować, zapisać na serwerach oraz rozpowszechnić. Cały proces potrafi zająć nawet parę miesięcy przy trudnych i konkurencyjnych frazach ale efekt działa latami.