Kurs SEO w Warszawie od podstaw

Kurs SEO i Content Marketing w Warszawie
w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży

Miejsce: Warszawa, Astoria Premium
Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% praktyczne warsztaty
Cena: 1400 zł brutto, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)


Czego się nauczysz na kursie SEO?

  • Praktyczne i skuteczne techniki SEO od podstaw
  • Poznasz pozycjonowanie + optymalizacja + backlink building + content marketing
  • Zasady zdobywania widoczności w Google
  • Google Mapy, YouTube i ruch z sieci
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi?
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • White i Black Hat w SEO
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Algorytmy, analityka, KPI
  • Sekrety Google, których nie ma w książkach
  • Widoczność, ruch, konwersja z wyszukiwarek

Program szkolenia SEO
Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 4 przerwy

POZYCJONOWANIE I BACKLINK BUILDING
  • Wprowadzenie: poznajemy podstawy marketingu internetowego
  • Dowiemy się co to SERP, SEO, SEM, UX.
  • Wyszukiwarka internetowa jak działa i jakie są jej odmiany.
  • Domena internetowa i jej rola dla w sieci.
  • Co to jest SEO i pozycjonowanie.
  • Znaczenie linków zwrotnych dla pozycjonowania.
  • Rodzaje backlinków, anchor text, długi ogon,
  • Techniki etycznego zdobywania linków zwrotnych
  • Nieetyczne techniki zdobywania linków czyli poznajemy Black Hat.
  • Linki zwrotne i algorytmy wyszukiwarek z naciskiem na Google
  • Kary za linkowanie do serwisów www: jak ich unikać i co zrobić jeśli już dostaniemy karę
  • Poznajemy narzędzi ułatwiających pracę przy audycie i analizie linków przychodzących.
  • Profil linków zewnętrznych, miejsca linkowania, przyrost linków.
  • Wpływ mediów społecznościowych, marketingu wirusowego i PR na SEO.

OPTYMALIZACJA
  • Najważniejsze czynniki techniczne mające wpływ na widoczność w sieci i ich znaczenia:
  • Skrypty (darmowe, płatne), hosting, szybkość serwisu, bezpieczeństwo, treści i media.
  • Serwis internetowy skupiony na użytkowniku i przyjazny wyszukiwarkom internetowym.
  • Semantyka kodu, optymalizacja danych, mediów.
  • Jaka zbudować perfekcyjny serwis www: struktura, linkowanie wewnętrzne, technologia.
  • Najważniejsze atrybuty optymalizacyjne ważne dla algorytmów sieciowych: title, description, h1-h5, linki kanoniczne, alt, przekierowania.
  • Zarządzanie dostępem do strony www, robots.txt.
  • Treści i media: duplikaty, kradzież,
  • Ajax, Flash, Html – jak optymalizować pod algorytmy sieciowe. Mapa witryny.
  • Poznajemy narzędzia do testowania optymalizacji stron www i analizujemy raport.

CONTENT MARKETING I SEO
  • Znaczenie marketingu treści dla SEO
  • Jak wykorzystać treści do zdobycia widoczności.
  • Różne rodzaje treści: opisy produktów, wysokiej jakości artykuły, krótkie wzmianki itp.
  • Słowa kluczowe i ich znaczenie w marketingu treści.
  • Narzędzia niezbędne w doborze słów kluczowych: bezpłatne (Google Ads) i płatne.
  • Marketing treści vs algorytmy Google
  • Jak pisać treści w sieci: użyteczność marketingu treści
  • Kradzież, duplikacja, niskiej jakości treści – jak sobie z tym poradzić.
  • Jakie znaczenia ma wideo, audio i zdjęcia dla SEO
  • Narzędzia niezbędne przy tworzeniu treści na strony internetowe.
  • Wykonujemy audyt treści, sprawdzamy duplikację, weryfikujemy jakość i dopasowanie do botów i algorytmów internetowych.
  • Analityka internetowa – poznajemy Google Analytics i jego podstawowe funkcje i wskaźniki.

Po co ci szkolenie SEO?

Praktycznie każdy biznes przenosi się do Internetu, który całkowicie zmienił rynek pracy. Zapotrzebowanie na specjalistów, którzy tworzą, optymalizują i zarządzają serwisami jest ogromne.
Jako specjalista SEO otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami. Bez prawidłowej optymalizacji serwisów pod wyszukiwarki internetowe nie może działać żaden biznes online.
Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.

Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.


Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.


Opinie o kursie

Jeszcze nikt nie skomentował tego kursu...

Kurs stacjonarny
Marketing
Marketing internetowy

Kurs SEO w Warszawie od podstaw

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0

Warszawa (Mazowieckie)


1400,00 PLN Kontakt

Podobne kursy

Marketing internetowy od podstawMarketing

Marketing internetowy od podstaw

[size=200]Kurs: marketing internetowy od podstaw[/size] [color=#ff0000][size=100]w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży[/size][/color] [size=100]Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków Czas trwania: 1 dzień, 8 godzin, 70% praktyczne warsztaty Cena: 860 zł brutto, (przedsprzedaż z ceny 1290 zł)[/size] [size=150]Czego się nau

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 860,00 PLN
 Test - aaa - bbb Marketing

Test - aaa - bbb

[b]Lorem ipsum dolor sit amet enim. [/b]E[i]tiam ullamcorper. Suspendisse a[/i] [u]pellentesque dui, non felis. Maec[/u]enas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim. Phasellus fermentum in, dol[sup]or. Pellentesqu[/sup]e fa[sub]cilisis. Nulla[/sub] imperdiet sit amet magna. Vestibulum dapibus,

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 111,00 PLN
Jak dodać kurs online w serwisie kursy.pl? Marketing

Jak dodać kurs online w serwisie kursy.pl?

Dodanie własnego kursu w formie wideo zajmuje parę minut

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1,00 PLN
Reklama internetowa: formy i ranking skutecznościMarketing

Reklama internetowa: formy i ranking skuteczności

Co to jest reklama internetowa? Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Google Ads, Facebook Ads, YouTube, marketing treści, SEO.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1,00 PLN