Gdzie szukać copywriterów?
Czy kurs to wyłącznie lekcje video w stylu "gadająca głowa"?
Nie, prócz lekcji z instruktorem są bardzo ważne lekcje pracy z panelem oraz dostęp do zamkniętej społeczności, gdzie spotykamy się na żywo i dyskutujemy jak usprawnić sprzedaże w naszych firmach
Czy jeżeli kurs nie spełni moich oczekiwań otrzymam zwrot środków?
Tak, na zwrot przysługuje Ci 14 dni od momentu startu kursu, czyli jeżeli kupujesz w przedsprzedaży kurs otrzymujesz możliwość zwrotu do 14 kwietnia
Czy kurs otrzymam natychmiastowo po opłacie?
Kurs jest w modelu przedsprzedaży, będzie dostępny 24 maja i wtedy też ruszy zamknięta społeczność
Czy kurs zostanie oddany w całości?
Od daty uruchomienia będziemy przekazywali materiały stopniowo, co tydzień jeden moduł
Czy na kurs otrzymam fakturę VAT
Tak oczywiście, po wpłaceniu w ciągu 48h otrzymasz fakturę VAT w dzień powszedni
Czy kurs mogę przechodzić w swoim tempie?
Tak, kurs poza nielicznymi spotkaniami na żywo, można przechodzić o dowolnej porze dnia i nocy
Czy kupię kurs na raty?
Obecnie nie ma takiej możliwości
Czy dostanę certyfikat po kursie?
W tej chwili nie wystawiamy certyfikatów do kursów
Masz dodatkowe pytania?
Pisz na: tomek@kursy.pl
Słowem sprzedawaj
Jeśli chcesz pisać teksty sprzedażowe, aby dotrzeć ze swoją ofertą do pożądanych klientów, koniecznie musisz poznać zasady content marketingu. Kurs Copywriting dla Biznesu to kopalnia wiedzy o tym, jak pisać najlepsze treści odpowiadające na potrzeby klientów.
Obecnie nie można kupić tego kursu
Ten kurs dostępny jest jedynie w wybranych terminach. Możesz ustawić powiadomienie, które wyślemy Ci gdy kurs będzie ponownie dostępny.
Spis treści
I. Bezproblemowo zatrudnij właściwego copywritera
- Gdzie szukać copywriterów?
- Copywriter in house czy freelancer?
- Specjalizacja copywritera
- Portfolio? Lepiej tekst próbny
- Przekazanie majątkowych praw autorskich
- Podsumowanie: instrukcja zatrudniania copywritera
- O kursie Słowem Sprzedawaj
- Społeczność
- Kody rabatowe
- Umiejętność określania swoich potrzeb
- Jak rozliczać się z copywriterem?
II. Content plan – tworzymy dobre treści
- Kto jest odbiorcą Twoich treści?
- Konsekwencja komunikacji
- Nie bądź jak swoja konkurencja
- Nie ilość a jakość
- Mądrze kieruj ruchem
- 3XCO
- AIDA
- EAT
- CTA
- Społeczny dowód słuszności
- User generated content
- Evergreen content
- Recykling treści
- Klątwa wiedzy
- Podsumowanie: bez planu nie ma efektów
III. Content a SEO – samodzielnie pozycjonujemy contentem
- Analiza SEO z perspektywy contentu
- Poznaj search intent
- Dobierz i pogrupuj słowa kluczowe
- Najpierw wartość, później SEO
- Jaka jest odpowiednia długość treści SEO?
- Podsumowanie: zaplanuj treść, wychodząc od intencji i fraz kluczowych
IV. Narzędziownik copywritera. Z jakich narzędzi korzystać?
- Planer słów kluczowych Google
- Senuto
- Semstorm
- Surfer SEO
- Jasnopis
- Language Tool
- Ubersuggest
- Answer The Public
- Libre Office Writer i Dokumenty Google
V. Copywriting dla niecopywriterów. Jak pisać, nie mając w tym doświadczenia?
- W oczekiwaniu na wenę?
- Najpierw plan tekstu
- Poddawaj teksty leżakowaniu
- BHP copywritera
- Podsumowanie: jak efektywnie tworzyć?
VI. Piszemy treści dla sklepu internetowego
- Opis produktu
- Opis kategorii
- Strona „o nas” na pewno o nas?
- Dobór fraz kluczowych i planowanie contentu
- Niech klienci też tworzą
- Podsumowanie
VII. Prowadzimy firmowy blog
- Dlaczego powinieneś prowadzić firmowy blog?
- Jak zacząć? Odpowiedz na pytania klientów
- Wpisy blogowe, które są zawsze aktualne
- Jak znaleźć tematy do tekstów blogowych?
- Jak tworzyć artykuły blogowe?
- Żelazne zasady dobrego tekstu blogowego
- Podsumowanie
VIII. Storytelling. Opowiadamy działające historie
- Dlaczego warto opowiadać historie?
- Research historii
- Podróż bohatera według Josepha Campbella
- Struktura bajki
- Podsumowanie
IX. Piszemy skuteczne oferty handlowe
- Persona i antypersona
- Ucieczka czy pragnienie
- Potrzeby jawne i głębokie
- Mimikra, aspiracje i przekonania
- Cena a wartość
- Klątwa wiedzy
- Test Sinatry
- Społeczny dowód słuszności
- Opowieść drogi i ograniczoność oferty
- Pilność i ograniczoność oferty
- Podsumowanie
X. Gotowe formuły copywriterskie i schematy tekstów
- Formuły copywriterskie
- Schemat opisów produktów i kategorii
- Schemat wpisu blogowego
- Schematy tekstów do mediów społecznościowych
- Schemat oferty handlowej
- Schematy storytellingowe
Podobne kursy
Co oferuje serwis Kursy.pl?
Serwis Kursy.pl
1,00 złTest kursu online 1
Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.
1,00 złInstrukcja Generowania Leadów
Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydać najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.
1230,00 złKurs SEO od podstaw
SEO 2020 – pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% praktyczne warsztaty Cena: 1500 zł brutto, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł) Czego się nauczysz na kursie SEO? Co to jest SEO i jak działa?Co to jest o
1450,00 zł