Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydac najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.
Czy kurs to wyłącznie lekcje video w stylu "gadająca głowa"?
Nie, prócz lekcji z instruktorem są bardzo ważne lekcje pracy z panelem oraz dostęp do zamkniętej społeczności, gdzie spotykamy się na żywo i dyskutujemy jak usprawnić sprzedaże w naszych firmach
Czy jeżeli kurs nie spełni moich oczekiwań otrzymam zwrot środków?
Tak, na zwrot przysługuje Ci 14 dni od momentu startu kursu, czyli jeżeli kupujesz w przedsprzedaży kurs otrzymujesz możliwość zwrotu do 14 kwietnia
Czy kurs otrzymam natychmiastowo po opłacie?
Otrzymasz dostęp w ciągu 24h (w dni robocze) do nagrań video
Czy na kurs otrzymam fakturę VAT
Tak oczywiście, po wpłaceniu w ciągu 48h otrzymasz fakturę VAT w dzień powszedni
Czy kurs mogę przechodzić w swoim tempie?
Tak, kurs poza nielicznymi spotkaniami na żywo, można przechodzić o dowolnej porze dnia i nocy
Czy kupię kurs na raty?
Obecnie nie ma takiej możliwości
Czy dostanę certyfikat po kursie?
W tej chwili nie wystawiamy certyfikatów do kursów
Mam firmę poza Polską. Czy mogę dostać fakturę?
Tak, kup kurs i dane do faktury oraz email na który złożyłeś zamówienie wyślij na kontakt@kursy.pl
Masz dodatkowe pytania?
Pisz na: kontakt@kursy.pl
Instrukcja Generowania Leadów
Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydać najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.
Obecnie nie można kupić tego kursu
Ten kurs dostępny jest jedynie w wybranych terminach. Możesz ustawić powiadomienie, które wyślemy Ci gdy kurs będzie ponownie dostępny.
Spis treści
I. Powitanie i omówienie planu "gry"
II. Trochę teorii ale tylko tyle aby lepiej wykonać część praktyczną
- Czym jest Lead i dlaczego musisz mieć jasną definicję tego słowa w firmie
- Kim jest Twój klient?
- MQL’e, SQL’e, TOFU, BOFU, HOT, COLD, Outbound i Inbound
- Generowanie, podgrzewania, scoring i kwalifikacja
- CRM dlaczego musisz go mieć, jak wybrać ten który będzie dla Ciebie najlepszy
- Mapa wartości
- Jaką wartość dostarczasz?
III. Generowanie leadów
- Lead Generatory
- Call backi
- Formularze zapytania ofertowego
- Konferencje
- Webinary/live’y
- Pop-up’y, exit pop-up’y i gated content kiedy warto je stosować i jak
- Zaawansowane Lead Generatory
- Frameworki
- Lead Adsy (FB, Google, LinkedIn)
- Płatna promocja czyli wsparcie działań lead generation
- Bezpłatna promocja działań lead generation
- Social listening i social selling jedna z technik generowania leadów
- Personal Branding w generowaniu leadów
- Reverse IP identyfication czyli kto odwiedza Twoją stronę internetową
IV. Zarządzanie leadami
- Zarządzanie leadami
- Segmentacja bazy i źródło pozyskania leada i dlaczego praca na listach to za mało
- Lead scoring jak do tego się zabrać i dlaczego prze komplikowanie tego procesu jest drogą donikąd
- Lead Nurturing czyli podgrzewanie leadów do czasu aż będą gotowe do sprzedaży
V. Działania wychodzące
- Inbound vs Outbound
- Zakup a budowanie własnej bazy za i przeciw, oraz bezpieczne modele rozliczeń z dostawcą
- LinkedIn – reachout spamerów czy jednak skuteczny kanał pozyskiwania leadów
- Cold mailing – czy nadal działa
- Cold calling – zmora czy jednak niedoceniany kanał sprzedaży
VI. Współpraca działu marketingu i sprzedaży
- Wprowadzenie do marketingu
- Haki
- Przekazywanie Lead’ów do działu sprzedaży
- Współpraca działu marketingu i sprzedaży
VII. Podsumowanie
- Społeczności
- Zakończenie
Podobne kursy
Jak dodać kurs online w serwisie kursy.pl?
Dodanie własnego kursu w formie wideo zajmuje parę minut
1,00 złReklama internetowa: formy i ranking skuteczności
Co to jest reklama internetowa? Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Google Ads, Facebook Ads, YouTube, marketing treści, SEO.
10,00 zł 1,00 złKURS SEO OD PODSTAW
SEO – pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych – nowe techniki
49,00 złTest
Aaaa
100,00 zł