Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydac najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.

Czy kurs to wyłącznie lekcje video w stylu "gadająca głowa"?

Nie, prócz lekcji z instruktorem są bardzo ważne lekcje pracy z panelem oraz dostęp do zamkniętej społeczności, gdzie spotykamy się na żywo i dyskutujemy jak usprawnić sprzedaże w naszych firmach


Czy jeżeli kurs nie spełni moich oczekiwań otrzymam zwrot środków?

Tak, na zwrot przysługuje Ci 14 dni od momentu startu kursu, czyli jeżeli kupujesz w przedsprzedaży kurs otrzymujesz możliwość zwrotu do 14 kwietnia


Czy kurs otrzymam natychmiastowo po opłacie?

Otrzymasz dostęp w ciągu 24h (w dni robocze) do nagrań video


Czy na kurs otrzymam fakturę VAT

Tak oczywiście, po wpłaceniu w ciągu 48h otrzymasz fakturę VAT w dzień powszedni


Czy kurs mogę przechodzić w swoim tempie?

Tak, kurs poza nielicznymi spotkaniami na żywo, można przechodzić o dowolnej porze dnia i nocy


Czy kupię kurs na raty?

Obecnie nie ma takiej możliwości


Czy dostanę certyfikat po kursie?

W tej chwili nie wystawiamy certyfikatów do kursów


Mam firmę poza Polską. Czy mogę dostać fakturę?

Tak, kup kurs i dane do faktury oraz email na który złożyłeś zamówienie wyślij na kontakt@kursy.pl


Masz dodatkowe pytania?

Pisz na: kontakt@kursy.pl


Marketing
Marketing internetowy

Instrukcja Generowania Leadów

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0

Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydać najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.


37 lekcji
0 materiałów
0 zadań

Obecnie nie można kupić tego kursu

Ten kurs dostępny jest jedynie w wybranych terminach. Możesz ustawić powiadomienie, które wyślemy Ci gdy kurs będzie ponownie dostępny.


Spis treści

I. Powitanie i omówienie planu "gry"

  1. Wprowadzenie do kursu

II. Trochę teorii ale tylko tyle aby lepiej wykonać część praktyczną

  1. Czym jest Lead i dlaczego musisz mieć jasną definicję tego słowa w firmie
  2. Kim jest Twój klient?
  3. MQL’e, SQL’e, TOFU, BOFU, HOT, COLD, Outbound i Inbound
  4. Generowanie, podgrzewania, scoring i kwalifikacja
  5. CRM dlaczego musisz go mieć, jak wybrać ten który będzie dla Ciebie najlepszy
  6. Mapa wartości
  7. Jaką wartość dostarczasz?

III. Generowanie leadów

  1. Lead Generatory
  2. Call backi
  3. Formularze zapytania ofertowego
  4. Konferencje
  5. Webinary/live’y
  6. Pop-up’y, exit pop-up’y i gated content kiedy warto je stosować i jak
  7. Zaawansowane Lead Generatory
  8. Frameworki
  9. Lead Adsy (FB, Google, LinkedIn)
  10. Płatna promocja czyli wsparcie działań lead generation
  11. Bezpłatna promocja działań lead generation
  12. Social listening i social selling jedna z technik generowania leadów
  13. Personal Branding w generowaniu leadów
  14. Reverse IP identyfication czyli kto odwiedza Twoją stronę internetową

IV. Zarządzanie leadami

  1. Zarządzanie leadami
  2. Segmentacja bazy i źródło pozyskania leada i dlaczego praca na listach to za mało
  3. Lead scoring jak do tego się zabrać i dlaczego prze komplikowanie tego procesu jest drogą donikąd
  4. Lead Nurturing czyli podgrzewanie leadów do czasu aż będą gotowe do sprzedaży

V. Działania wychodzące

  1. Inbound vs Outbound
  2. Zakup a budowanie własnej bazy za i przeciw, oraz bezpieczne modele rozliczeń z dostawcą
  3. LinkedIn – reachout spamerów czy jednak skuteczny kanał pozyskiwania leadów
  4. Cold mailing – czy nadal działa
  5. Cold calling – zmora czy jednak niedoceniany kanał sprzedaży

VI. Współpraca działu marketingu i sprzedaży

  1. Wprowadzenie do marketingu
  2. Haki
  3. Przekazywanie Lead’ów do działu sprzedaży
  4. Współpraca działu marketingu i sprzedaży

VII. Podsumowanie

  1. Społeczności
  2. Zakończenie

Podobne kursy

Reklama internetowa: formy i ranking skutecznościMarketing

Reklama internetowa: formy i ranking skuteczności

Co to jest reklama internetowa? Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Google Ads, Facebook Ads, YouTube, marketing treści, SEO.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 10,00 zł 1,00 zł
Słowem sprzedawajMarketing

Słowem sprzedawaj

Jeśli chcesz pisać teksty sprzedażowe, aby dotrzeć ze swoją ofertą do pożądanych klientów, koniecznie musisz poznać zasady content marketingu. Kurs Copywriting dla Biznesu to kopalnia wiedzy o tym, jak pisać najlepsze treści odpowiadające na potrzeby klientów.  

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 699,00 zł 349,00 zł
Tets kursu dodanego z PAMarketing

Tets kursu dodanego z PA

dfgsdfgfd

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 100,00 zł
Jak dodać kurs online w serwisie kursy.pl? Marketing

Jak dodać kurs online w serwisie kursy.pl?

Dodanie własnego kursu w formie wideo zajmuje parę minut

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1,00 zł