Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydac najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.
Czy kurs to wyłącznie lekcje video w stylu "gadająca głowa"?
Nie, prócz lekcji z instruktorem są bardzo ważne lekcje pracy z panelem oraz dostęp do zamkniętej społeczności, gdzie spotykamy się na żywo i dyskutujemy jak usprawnić sprzedaże w naszych firmach
Czy jeżeli kurs nie spełni moich oczekiwań otrzymam zwrot środków?
Tak, na zwrot przysługuje Ci 14 dni od momentu startu kursu, czyli jeżeli kupujesz w przedsprzedaży kurs otrzymujesz możliwość zwrotu do 14 kwietnia
Czy kurs otrzymam natychmiastowo po opłacie?
Otrzymasz dostęp w ciągu 24h (w dni robocze) do nagrań video
Czy na kurs otrzymam fakturę VAT
Tak oczywiście, po wpłaceniu w ciągu 48h otrzymasz fakturę VAT w dzień powszedni
Czy kurs mogę przechodzić w swoim tempie?
Tak, kurs poza nielicznymi spotkaniami na żywo, można przechodzić o dowolnej porze dnia i nocy
Czy kupię kurs na raty?
Obecnie nie ma takiej możliwości
Czy dostanę certyfikat po kursie?
W tej chwili nie wystawiamy certyfikatów do kursów
Mam firmę poza Polską. Czy mogę dostać fakturę?
Tak, kup kurs i dane do faktury oraz email na który złożyłeś zamówienie wyślij na kontakt@kursy.pl
Masz dodatkowe pytania?
Pisz na: kontakt@kursy.pl
Instrukcja Generowania Leadów
Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydać najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.
Obecnie nie można kupić tego kursu
Ten kurs dostępny jest jedynie w wybranych terminach. Możesz ustawić powiadomienie, które wyślemy Ci gdy kurs będzie ponownie dostępny.
Spis treści
I. Powitanie i omówienie planu "gry"
II. Trochę teorii ale tylko tyle aby lepiej wykonać część praktyczną
- Czym jest Lead i dlaczego musisz mieć jasną definicję tego słowa w firmie
- Kim jest Twój klient?
- MQL’e, SQL’e, TOFU, BOFU, HOT, COLD, Outbound i Inbound
- Generowanie, podgrzewania, scoring i kwalifikacja
- CRM dlaczego musisz go mieć, jak wybrać ten który będzie dla Ciebie najlepszy
- Mapa wartości
- Jaką wartość dostarczasz?
III. Generowanie leadów
- Lead Generatory
- Call backi
- Formularze zapytania ofertowego
- Konferencje
- Webinary/live’y
- Pop-up’y, exit pop-up’y i gated content kiedy warto je stosować i jak
- Zaawansowane Lead Generatory
- Frameworki
- Lead Adsy (FB, Google, LinkedIn)
- Płatna promocja czyli wsparcie działań lead generation
- Bezpłatna promocja działań lead generation
- Social listening i social selling jedna z technik generowania leadów
- Personal Branding w generowaniu leadów
- Reverse IP identyfication czyli kto odwiedza Twoją stronę internetową
IV. Zarządzanie leadami
- Zarządzanie leadami
- Segmentacja bazy i źródło pozyskania leada i dlaczego praca na listach to za mało
- Lead scoring jak do tego się zabrać i dlaczego prze komplikowanie tego procesu jest drogą donikąd
- Lead Nurturing czyli podgrzewanie leadów do czasu aż będą gotowe do sprzedaży
V. Działania wychodzące
- Inbound vs Outbound
- Zakup a budowanie własnej bazy za i przeciw, oraz bezpieczne modele rozliczeń z dostawcą
- LinkedIn – reachout spamerów czy jednak skuteczny kanał pozyskiwania leadów
- Cold mailing – czy nadal działa
- Cold calling – zmora czy jednak niedoceniany kanał sprzedaży
VI. Współpraca działu marketingu i sprzedaży
- Wprowadzenie do marketingu
- Haki
- Przekazywanie Lead’ów do działu sprzedaży
- Współpraca działu marketingu i sprzedaży
VII. Podsumowanie
- Społeczności
- Zakończenie
Podobne kursy
swdw
wddw
2,00 złSłowem sprzedawaj
Jeśli chcesz pisać teksty sprzedażowe, aby dotrzeć ze swoją ofertą do pożądanych klientów, koniecznie musisz poznać zasady content marketingu. Kurs Copywriting dla Biznesu to kopalnia wiedzy o tym, jak pisać najlepsze treści odpowiadające na potrzeby klientów.
699,00 zł 349,00 złMarketing internetowy od podstaw
Kurs: marketing internetowy od podstaw w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków Czas trwania: 1 dzień, 8 godzin, 70% praktyczne warsztaty Cena: 860 zł brutto, (przedsprzedaż z ceny 1290 zł) Czego się nauczysz na kursie? Zdobędziesz unikalną wiedzę efektywnie prowadzić działania promo
860,00 złCo oferuje serwis Kursy.pl?
Serwis Kursy.pl
1,00 zł