Wprowadzenie do kursu

Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydac najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.

Pytania do nauczyciela

Sekcja widoczna tylko dla uczestników

Marketing
Marketing internetowy

Instrukcja Generowania Leadów

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0

Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydać najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.


37 lekcji
0 materiałów
0 zadań

Spis treści

I. Powitanie i omówienie planu "gry"

  1. Wprowadzenie do kursu

II. Trochę teorii ale tylko tyle aby lepiej wykonać część praktyczną

  1. Czym jest Lead i dlaczego musisz mieć jasną definicję tego słowa w firmie
  2. Kim jest Twój klient?
  3. MQL’e, SQL’e, TOFU, BOFU, HOT, COLD, Outbound i Inbound
  4. Generowanie, podgrzewania, scoring i kwalifikacja
  5. CRM dlaczego musisz go mieć, jak wybrać ten który będzie dla Ciebie najlepszy
  6. Mapa wartości
  7. Jaką wartość dostarczasz?

III. Generowanie leadów

  1. Lead Generatory
  2. Call backi
  3. Formularze zapytania ofertowego
  4. Konferencje
  5. Webinary/live’y
  6. Pop-up’y, exit pop-up’y i gated content kiedy warto je stosować i jak
  7. Zaawansowane Lead Generatory
  8. Frameworki
  9. Lead Adsy (FB, Google, LinkedIn)
  10. Płatna promocja czyli wsparcie działań lead generation
  11. Bezpłatna promocja działań lead generation
  12. Social listening i social selling jedna z technik generowania leadów
  13. Personal Branding w generowaniu leadów
  14. Reverse IP identyfication czyli kto odwiedza Twoją stronę internetową

IV. Zarządzanie leadami

  1. Zarządzanie leadami
  2. Segmentacja bazy i źródło pozyskania leada i dlaczego praca na listach to za mało
  3. Lead scoring jak do tego się zabrać i dlaczego prze komplikowanie tego procesu jest drogą donikąd
  4. Lead Nurturing czyli podgrzewanie leadów do czasu aż będą gotowe do sprzedaży

V. Działania wychodzące

  1. Inbound vs Outbound
  2. Zakup a budowanie własnej bazy za i przeciw, oraz bezpieczne modele rozliczeń z dostawcą
  3. LinkedIn – reachout spamerów czy jednak skuteczny kanał pozyskiwania leadów
  4. Cold mailing – czy nadal działa
  5. Cold calling – zmora czy jednak niedoceniany kanał sprzedaży

VI. Współpraca działu marketingu i sprzedaży

  1. Wprowadzenie do marketingu
  2. Haki
  3. Przekazywanie Lead’ów do działu sprzedaży
  4. Współpraca działu marketingu i sprzedaży

VII. Podsumowanie

  1. Społeczności
  2. Zakończenie