Wprowadzenie do kursu
Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydac najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.
Pytania do nauczyciela
Sekcja widoczna tylko dla uczestników
Instrukcja Generowania Leadów
![Ocena kursu 0](./template/default/image/star-black.png)
![Ocena kursu 0](./template/default/image/star-black.png)
![Ocena kursu 0](./template/default/image/star-black.png)
![Ocena kursu 0](./template/default/image/star-black.png)
![Ocena kursu 0](./template/default/image/star-black.png)
Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydać najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.
Spis treści
I. Powitanie i omówienie planu "gry"
II. Trochę teorii ale tylko tyle aby lepiej wykonać część praktyczną
- Czym jest Lead i dlaczego musisz mieć jasną definicję tego słowa w firmie
- Kim jest Twój klient?
- MQL’e, SQL’e, TOFU, BOFU, HOT, COLD, Outbound i Inbound
- Generowanie, podgrzewania, scoring i kwalifikacja
- CRM dlaczego musisz go mieć, jak wybrać ten który będzie dla Ciebie najlepszy
- Mapa wartości
- Jaką wartość dostarczasz?
III. Generowanie leadów
- Lead Generatory
- Call backi
- Formularze zapytania ofertowego
- Konferencje
- Webinary/live’y
- Pop-up’y, exit pop-up’y i gated content kiedy warto je stosować i jak
- Zaawansowane Lead Generatory
- Frameworki
- Lead Adsy (FB, Google, LinkedIn)
- Płatna promocja czyli wsparcie działań lead generation
- Bezpłatna promocja działań lead generation
- Social listening i social selling jedna z technik generowania leadów
- Personal Branding w generowaniu leadów
- Reverse IP identyfication czyli kto odwiedza Twoją stronę internetową
IV. Zarządzanie leadami
- Zarządzanie leadami
- Segmentacja bazy i źródło pozyskania leada i dlaczego praca na listach to za mało
- Lead scoring jak do tego się zabrać i dlaczego prze komplikowanie tego procesu jest drogą donikąd
- Lead Nurturing czyli podgrzewanie leadów do czasu aż będą gotowe do sprzedaży
V. Działania wychodzące
- Inbound vs Outbound
- Zakup a budowanie własnej bazy za i przeciw, oraz bezpieczne modele rozliczeń z dostawcą
- LinkedIn – reachout spamerów czy jednak skuteczny kanał pozyskiwania leadów
- Cold mailing – czy nadal działa
- Cold calling – zmora czy jednak niedoceniany kanał sprzedaży
VI. Współpraca działu marketingu i sprzedaży
- Wprowadzenie do marketingu
- Haki
- Przekazywanie Lead’ów do działu sprzedaży
- Współpraca działu marketingu i sprzedaży
VII. Podsumowanie
- Społeczności
- Zakończenie