Celem kursu jest przyswojenie podstawowych technik sprzedaży dla pracowników działów handlowych.
Kurs efektywne techniki sprzedaży obejmuje:
• Segmentacja klientów
• Rozmowa telefoniczna
• Spotkanie handlowe
- negocjacje
- obiekcje
- zamykanie sprzedaży
• Prezentacje w trakcie wystąpień publicznych
Kurs efektywne techniki sprzedaży cz.1
Warszawa (Mazowieckie)
Podobne kursy
Kurs efektywnego zarządzania czasem
CEL:ulepszenie własnego gospodarowania czasem i planowania zadań, właściwe wyznaczanie celów; lepsza świadomość pracy pod presją czasu Kurs zarządzania czasem a. Analiza jaka jest Twoja samodyscyplina? b. Podstawowe błędy w organizacji pracy własnej c. Narzędzia do usystematyzowania pracy d. Techniki samoorganizacji własnego stanowiska e. E-wspomaganie organizacji i zarządzania pr
680,00 PLNKurs budowania zespołu
CEL: poprawa komunikacji zespołowej, właściwe przypisaniekadr do stanowisk, wykorzystanie konfliktów do wspólnej pracy, wzrost zaangażowania pracowników w cele firmy Kurs budowania zespołu (zasady team-building’u) a. Poznanie się, komunikacja i klasyfikacja ról w zespole b. Delegowanie uprawnień, obowiązki i decyzyjność c. Podstawowe problemy wewnątrz organizacji d. Zarządzanie konfliktem
890,00 PLNKurs efektywne techniki sprzedaży
Celem kursu jest przyswojenie podstawowych technik sprzedaży dla pracowników działów handlowych. Kurs efektywne techniki sprzedaży obejmuje: • Segmentacja klientów • Rozmowa telefoniczna • Spotkanie handlowe - negocjacje - obiekcje - zamykanie sprzedaży • Prezentacje w trakcie wystąpień publicznych
680,00 PLNPłace - program początkowy
Program początkowy PŁACE (PP) 1. Wynagradzanie za pracę- definicja Formalno-prawne podstawy ustalania wynagrodzeń Regulamin wynagradzania – obowiązek utworzenia, zakres regulacji, tryb ustalenia, tryb wprowadzania zmian Rodzaje wynagrodzeń – zasadnicza, godzinowa, akordowa, prowizyjna Wynagrodzenia za czas niewykonywania pracy (wynagrodzenie urlopowe, ekwiwalent za urlop, wynagrodzenie za chorobę pracownika e
550,00 PLN