CEL: poprawa komunikacji zespołowej, właściwe przypisaniekadr do stanowisk, wykorzystanie konfliktów do wspólnej pracy, wzrost zaangażowania pracowników w cele firmy
Kurs budowania zespołu
(zasady team-building’u)
a. Poznanie się, komunikacja i klasyfikacja ról w zespole
b. Delegowanie uprawnień, obowiązki i decyzyjność
c. Podstawowe problemy wewnątrz organizacji
d. Zarządzanie konfliktem
e. Współpraca i budowanie relacji dla osiągnięcia celu firmy
f. Zarządzanie przez cele
g. Przekazywanie doświadczenia (mentoring)
Kurs budowania zespołu
Warszawa (Mazowieckie)
Podobne kursy
Finansowa Książka Kucharska
Chcesz zrozumieć dane finansowe firmy, którą zarządzasz? Sprawimy, że Twoje negocjacje z inwestorami będą skuteczne i żaden aspekt kwestii finansowych już Cię nie zaskoczy! Finansowa Książka Kucharska to kompendium wiedzy, potrzebne do zarządzania finansami firmy we własnym zakresie. Z nami analizy raportów finansowych, projekty inwestycyjne, planowanie i budżetowanie finansowe przestaną być dla Ciebie
599,00 PLNKurs efektywnego zarządzania czasem
CEL:ulepszenie własnego gospodarowania czasem i planowania zadań, właściwe wyznaczanie celów; lepsza świadomość pracy pod presją czasu Kurs zarządzania czasem a. Analiza jaka jest Twoja samodyscyplina? b. Podstawowe błędy w organizacji pracy własnej c. Narzędzia do usystematyzowania pracy d. Techniki samoorganizacji własnego stanowiska e. E-wspomaganie organizacji i zarządzania pr
680,00 PLNKurs efektywne techniki sprzedaży cz.1
Celem kursu jest przyswojenie podstawowych technik sprzedaży dla pracowników działów handlowych. Kurs efektywne techniki sprzedaży obejmuje: • Segmentacja klientów • Rozmowa telefoniczna • Spotkanie handlowe - negocjacje - obiekcje - zamykanie sprzedaży • Prezentacje w trakcie wystąpień publicznych
740,00 PLNKurs Psychologii Biznesu w praktyce cz.I
CEL:skuteczne długookresowe zatrudnianie, uczenie się pracownika wraz z rozwojem organizacji, zaangażowanie w firmę oraz identyfikacja z pracodawcą Kurs Psychologii Biznesu w praktyce cz.I –zatrudnianie i wdrażanie do pracya. a. Jak zatrudniać ? selekcja i rekrutacja pracownika b. Adaptacja i wdrażanie do pracy c. Funkcjonowanie w firmie – komunikacja,delegowanie uprawnień i podległość s
850,00 PLN