Kurs SEO od podstaw

SEO 2020 – pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych
w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży

Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków
Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% praktyczne warsztaty
Cena:  1500 zł brutto, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)

Czego się nauczysz na kursie SEO?

  • Co to jest SEO i jak działa?
  • Co to jest optymalizacja serwisów www i jak ją stosować?
  • W sieci rządzą ludzie czy algorytmy?
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Jak badać i mierzyć efekty SEO?
  • Niedozwolone techniki? Sekrety Google.
  • oraz wiele tematów, które nigdzie nie zostały opisane…
Zostań ekspertem SEO. Poznaj tajemnice pozycjonowania i optymalizacji w Google, Bing, YouTube. 
Czy wiesz, że wyniki wyszukiwania Google generują nawet 90% całego ruchu na stronach www?  
Zadajesz sobie sprawę, że większość firm uzależniona jest od wyszukiwarek internetowych?
  • Naucz się, jak osiągać najwyższe pozycje w Google.  
  • Fundamenty i najważniejsze koncepcje SEO, od podstaw do eksperta
  • Wyszukane sztuczki, dzięki którym Twoja strona zajmie wysokie miejsca w rankingu Google
  • Obnażamy algorytmy Google i wyjaśniamy w jaki sposób oblicza ranking stron www i szereguje wyniki wyszukiwania
  • Znajdujemy słowa kluczowe, przyciągają klientów i które zarabiają.
  • Podstawowe i zaawansowane strategie linkowania, które podnoszą widoczność strony w Google.
  • Techniki oceny działań w oparciu o KPI i analitykę internetową. Liczby mówią nam prawdę o naszym biznesie.
  • Jak efektywnie używać media społecznościowe i marketing treści do osiągnięcia celów w SEO.  

CO CZYNI TEN KURS WYJĄTKOWYM?

Praktyczna wiedza jak zdobyć wartościowy ruch na stronie, zatrzymać klientów i zwiększyć sprzedaż.
Skupiamy się na KPI (z ang. kluczowe wskaźniki efektywności): konwersja, ruch na stronie, sprzedaż, świadomość marki…
Omówimy efekt synergii ze wszystkimi istotnymi elementami układanki dobrego SEO: UX/UI, content management, SEM, efektywność IT.

Program szkolenia SEO


Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 4 przerwy

Co to jest SEO?
  • Co to jest SEO i jaki ma wpływ na ruch w sieci, markę, sprzedaż.
  • Co to jest wyszukiwarka i jak działa
  • Wyniki naturalne i płatne. Rodzaje wyszukiwarek.
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, roboty roboty sieciowe,
  • Jak wpływać na wyświetlane wyniki w wyszukiwarkach,
  • Wyszukiwarka a urządzenia mobilne,
  • Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google Maps
  • SEO + SEM + content marketing + media społecznościowe – co to jest i jak się ze sobą łączą?
  • Wprowadzenie do Google Analytics, Search Console,

OPTYMALIZACJA STRONY WWW
  • Jak wygląda witryna przyjazna wyszukiwarkom: logiczna struktura strony, wewnętrzne linkowanie, indeksowanie stron serwisu, mapa strony, łatwość przepływu informacji, przyjazna nawigacja, dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
  • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne: tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description), treści na stronie: tematyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
  • Kopiowanie treści a SEO, kradzież naszych tekstów, pliki graficzne i znaczenie alt, zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych: follow, nofollow, index, noindex, kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
  • Użyta technologia (skrypty), parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp., responsywność strony www

CONTENT MARKETING (MARKETING TREŚCI)
  • Co to jest content marketing i jaki ma wpływ na sprzedaż i SEO
  • Jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników i botów sieciowych
  • marketing treści a linki do serwisu
  • kreatywne tworzenie treści
  • powielanie treści,
  • narzędzia pomocne w ocenie jakości i przydatności treści,
  • różne treści, różne strategie czym różnią się opisy produktów od wpisów na bogu?
  • wykorzystanie potęgi treści w Internecie skuteczne metody,
  • analiza i dobór słów kluczowych (narzędzia),
  • algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird

LINKBUILDING CZYLI TO CZEGO GOOGLE NIE LUBI
  • jaka jest rola linków przychodzących, jak zdobywać wartościowe linki,
  • metody oceny źródeł linków, strategia linkowania: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku itp.
  • linkowane a algorytmy wyszukiwarek, zaawansowane techniki linkowania spamowanie,
  • unikanie kar od Google, White Hat, Black Hat
  • naprawa błędów związanych z linkowaniem
  • linkowanie z mediów społecznościowych jak wykorzystać i czy ma sens dla SEO, (Youtube, Facebook, Twitter i inne),
  • kreatywne zdobywanie linków marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
  • płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,

KARY OD GOOGLE, JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ
  • spadki w uchu organicznym przyczyny
  • algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
  • rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry, naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
  • treści na stronie a kary od Google, narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,

ANALITYKA I RUCH SIECIOWY
  • Google Analytics i search console, metody pomiaru ruchu sieciowego
  • najważniejsze KPI dla SEO: ROI, konwersja,
  • Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
  • SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
  • Wielojęzyczne serwisy a SEO,
  • Schema.org i znaczenie
  • Kluczowe zmiany w serwisie (przenosiny, zmiana skryptów, zmiana domen) a SEO
w trakcie szkolenia:

  • Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
  • Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.

Dyplom dla osób, które zdadzą egzamin

  • Dajemy wam tydzień na przyswojenie wiedzy. Po tym czasie przeprowadzamy 45 minutowy test online.
  • Osoby, które zaliczą minimum 80% zadań otrzymają certyfikat potwierdzający umiejętności . Do testu można podejść 2-krotnie.
  • Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.

Kurs stacjonarny
Marketing
Pozycjonowanie i optymalizacja

Kurs SEO od podstaw

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0

Data kursu: 14.07.2021
Gdynia (Pomorskie)


1450,00 PLN Kontakt

Podobne kursy

Marketing internetowy od podstawMarketing

Marketing internetowy od podstaw

Kurs: marketing internetowy od podstaw w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków Czas trwania: 1 dzień, 8 godzin, 70% praktyczne warsztaty Cena: 860 zł brutto, (przedsprzedaż z ceny 1290 zł) Czego się nauczysz na kursie? Zdobędziesz unikalną wiedzę efektywnie prowadzić działania promo

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 860,00 PLN
Reklama internetowa: formy i ranking skutecznościMarketing

Reklama internetowa: formy i ranking skuteczności

Co to jest reklama internetowa? Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Google Ads, Facebook Ads, YouTube, marketing treści, SEO.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1,00 PLN
Tets kursu dodanego z PAMarketing

Tets kursu dodanego z PA

dfgsdfgfd

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 100,00 PLN
swdwMarketing

swdw

wddw

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 2,00 PLN