Akademia Ekomersiaka - kurs SEO dla e-commerce


Czasy, w których można było osiągnąć wyniki bez dużych budżetów dawno minęły? Nieprawda! Trzeba być po prostu bardziej “smart”.


Łatwiej osiągnąć sukces, gdy mamy dostęp do programisty, content managera i osoby odpowiedzialnej za pozyskiwanie linków. Znacznie trudniej, gdy wszystko to musimy robić własnoręcznie.


Właśnie dlatego stworzyliśmy ten kurs:


✔️ Dla "ekomersiaków" chcących robić SEO na własną rękę
✔️ Dla osób, które chcą być lepszym partnerem w rozmowach z agencją.
✔️ Dla firm szukających ciekawych metod na SEO w e-commerce.


Czego dowiesz się z kursu


Jak dobrze optymalizować e-sklep i jakie elementy uczynią go przyjaznym dla wyszukiwarek.
Jak robić SEO w sposób sprytny i jak nie wydawać na to góry pieniędzy.
Jak wybrać money keyword? Odpowiednie słowa kluczowe to... klucz do sukcesu.


Dla kogo jest ten kurs?


✔️ Dla osób nie mających budżetów na wyspecjalizowane agencje SEO.
✔️ Dla osób chcących mieć wsparcie innych "ekomersiaków" i pomagającej sobie społeczności.
✔️ Dla freelancerów podnoszących swoje kompetencje.
✔️ Dla growth hackerów szukających metod na tanie lub bezpłatne rozwiązania budujące ruch w sklepie.
✔️ Dla agencji SEO szukających niekonwencjonalnych metod na pozyskiwanie ruchu dla swoich klientów.
✔️ Dla agencji digital mających wśród swoich klientów e-commerce i chcących świadczyć dla nich usługę pozycjonowania.


Dla kogo nie jest ten kurs?


❌ Dla dużych e-commerce prowadzących własne działania SEO.
❌ Dla doświadczonych specjalistów SEO kierujących własnymi zespołami.
❌ Dla osób chcących nauczyć się generować leady z działań SEO.


O autorze


Paweł Gontarek


Paweł Gontarek "Zgred"


Paweł to doświadczony specjalista SEO. W branży działa od wielu lat,, realizując projekty dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.


Prowadzi szkolenia, przeprowadza audyty SEO oraz jest uczestnikiem wielu konferencji marketingowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na blogu www.zgred.pl.


Co otrzymasz w ramach kursu?


⭐ Dostęp do zamkniętej społeczności. Tam można kontaktować się z Pawłem Gontarkiem oraz innymi kursantami.
⭐ Dostęp do spotkań na żywo z Pawłem Gontarkiem, w ramach których rozwiązywane będą bieżące problemy kursantów.
⭐ 55 lekcji
⭐ +5h materiałów wideo


Zobacz bezpłatne fragmenty kursu w menu po prawej stronie!

Czy kurs to wyłącznie lekcje video w stylu "gadająca głowa"?

Nie, prócz lekcji z instruktorem są bardzo ważne lekcje pracy z panelem oraz dostęp do zamkniętej społeczności, gdzie spotykamy się na żywo i dyskutujemy jak usprawnić sprzedaże w naszych firmach

Czy jeżeli kurs nie spełni moich oczekiwań otrzymam zwrot środków?

Tak, na zwrot przysługuje Ci 14 dni od momentu startu kursu, czyli jeżeli kupujesz w przedsprzedaży kurs otrzymujesz możliwość zwrotu do 14 kwietnia

Czy kurs otrzymam natychmiastowo po opłacie?

Kurs jest już dostępny. W ciągu 24h (w dni robocze) dostaniesz dostęp do lekcji

Czy na kurs otrzymam fakturę VAT

Tak oczywiście, po wpłaceniu w ciągu 48h otrzymasz fakturę VAT w dzień powszedni

Czy kurs mogę przechodzić w swoim tempie?

Tak, kurs poza nielicznymi spotkaniami na żywo, można przechodzić o dowolnej porze dnia i nocy

Czy kupię kurs na raty?

Obecnie nie ma takiej możliwości

Czy dostanę certyfikat po kursie?

W tej chwili nie wystawiamy certyfikatów do kursów

Mam firmę poza Polską. Czy mogę dostać fakturę?

Tak, kup kurs i dane do faktury oraz email na który złożyłeś zamówienie wyślij na kontakt@kursy.pl

Masz dodatkowe pytania?

Pisz na: kontakt@kursy.pl


Marketing
Pozycjonowanie i optymalizacja

Akademia Ekomersiaka

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0

Czasy, w których można było osiągnąć wyniki bez dużych budżetów dawno minęły? Nie prawda, dziś po prostu jest większa konkurencja i trzeba być bardziej “smart”. Łatwiej osiągać sukces gdy mamy dostęp do programisty, content managera i osoby odpowiedzialnej za pozyskiwanie linków. Znacznie trudniej gdy wszystko chcemy robić inhouse. Właśnie dlatego stworzyliśmy ten kurs. Dla ekomersiakow, którzy chcą robić SEO na własną rękę, lub być lepszym partnerem dla agencji, której zlecamy pozycjonowanie, a także dla agencji, które chcą znaleźć ciekawe metody na SEO dla sklepów internetowych


55 lekcji
0 materiałów
0 zadań

Obecnie nie można kupić tego kursu

Ten kurs dostępny jest jedynie w wybranych terminach. Możesz ustawić powiadomienie, które wyślemy Ci gdy kurs będzie ponownie dostępny.


Spis treści

I. Powitanie i omówienie planu gry

  1. Czym będzie ten kurs i jak może wesprzeć rozwój Twojego sklepu internetowego
  2. Społeczność

II. Jak podejść do strategii budowania obecności w wynikach wyszukiwania?

  1. Co analizuje Google?
  2. Zmiany w Google'u i algorytmy
  3. Czynniki on-site
  4. Czynniki off-site decydujące o pozycji domeny w Google.pl
  5. Czynniki techniczne
  6. Personalizacja
  7. Lokalne SEO - Mobilne wyniki geo
  8. Lokalne SEO - wizytówka Google moja firma
  9. Lokalne SEO - Sklep z punktami w kraju
  10. Lokalne SEO - Produkty i statystyki w Google moja firma
  11. Czy warto robić social media?
  12. Skąd brać odnośniki do serwisu?
  13. Podział linków
  14. Przykłady strategii
  15. Jak pisać bloga
  16. Triki na linki
  17. Linki od konkurencji

III. Jak tworzyć i optymalizować treści?

  1. Grupa docelowa
  2. Strategia optymalizacji stron oraz pozyskiwanie ruchu z long tail
  3. Filtrowanie
  4. Słowa kluczowe - jak umieścić
  5. Treści w serwisie
  6. Blog - wytyczne i konwersja
  7. Publikacja na blogu
  8. Duplikacja treści
  9. Thin content - przykłady
  10. Podział słów kluczowych

IV. Aspekty techniczne – jak zrobić audyt SEO samemu

  1. Optymalizacja karty produktu
  2. Optymalizacja strony głównej
  3. Kanibalizacja słów kluczowych
  4. Grafika w serwisie
  5. Crawl Budget
  6. Indeksowanie
  7. Struktura adresów
  8. Menu
  9. Kody odpowiedzi, mapy
  10. Cannonical
  11. Paginacja
  12. Filtracja i sortowanie
  13. Wersje językowe
  14. Prędkość ładowania
  15. Core web vital
  16. Linkowanie wewnętrzne
  17. Przykłady linkowania wewnętrzne
  18. Zarządzanie stronami 404
  19. Usuwane produkty
  20. Faq, hawto, opinie
  21. Direct Answer Box
  22. Optymalizacja kategorii

V. Narzędzia wspomagające analizy

  1. Narzędzia wspomagające e-analizy
  2. Trendy w słowach kluczowych
  3. Narzędzia płatne

VI. Podsumowanie

  1. Podsumowanie kursu

Podobne kursy

Test kursu online 1Marketing

Test kursu online 1

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1,00 zł
Reklama internetowa: formy i ranking skutecznościMarketing

Reklama internetowa: formy i ranking skuteczności

Co to jest reklama internetowa? Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Google Ads, Facebook Ads, YouTube, marketing treści, SEO.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 10,00 zł 1,00 zł
Instrukcja Generowania LeadówMarketing

Instrukcja Generowania Leadów

Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydać najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1230,00 zł
Co oferuje serwis Kursy.pl? Marketing

Co oferuje serwis Kursy.pl?

Serwis Kursy.pl

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1,00 zł