Czym będzie ten kurs i jak może wesprzeć rozwój Twojego sklepu internetowego

Akademia Ekomersiaka - kurs SEO dla e-commerce


Czasy, w których można było osiągnąć wyniki bez dużych budżetów dawno minęły? Nieprawda! Trzeba być po prostu bardziej “smart”.


Łatwiej osiągnąć sukces, gdy mamy dostęp do programisty, content managera i osoby odpowiedzialnej za pozyskiwanie linków. Znacznie trudniej, gdy wszystko to musimy robić własnoręcznie.


Właśnie dlatego stworzyliśmy ten kurs:


✔️ Dla "ekomersiaków" chcących robić SEO na własną rękę
✔️ Dla osób, które chcą być lepszym partnerem w rozmowach z agencją.
✔️ Dla firm szukających ciekawych metod na SEO w e-commerce.


Czego dowiesz się z kursu


Jak dobrze optymalizować e-sklep i jakie elementy uczynią go przyjaznym dla wyszukiwarek.
Jak robić SEO w sposób sprytny i jak nie wydawać na to góry pieniędzy.
Jak wybrać money keyword? Odpowiednie słowa kluczowe to... klucz do sukcesu.


Dla kogo jest ten kurs?


✔️ Dla osób nie mających budżetów na wyspecjalizowane agencje SEO.
✔️ Dla osób chcących mieć wsparcie innych "ekomersiaków" i pomagającej sobie społeczności.
✔️ Dla freelancerów podnoszących swoje kompetencje.
✔️ Dla growth hackerów szukających metod na tanie lub bezpłatne rozwiązania budujące ruch w sklepie.
✔️ Dla agencji SEO szukających niekonwencjonalnych metod na pozyskiwanie ruchu dla swoich klientów.
✔️ Dla agencji digital mających wśród swoich klientów e-commerce i chcących świadczyć dla nich usługę pozycjonowania.


Dla kogo nie jest ten kurs?


❌ Dla dużych e-commerce prowadzących własne działania SEO.
❌ Dla doświadczonych specjalistów SEO kierujących własnymi zespołami.
❌ Dla osób chcących nauczyć się generować leady z działań SEO.


O autorze


Paweł Gontarek


Paweł Gontarek "Zgred"


Paweł to doświadczony specjalista SEO. W branży działa od wielu lat,, realizując projekty dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.


Prowadzi szkolenia, przeprowadza audyty SEO oraz jest uczestnikiem wielu konferencji marketingowych. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na blogu www.zgred.pl.


Co otrzymasz w ramach kursu?


⭐ Dostęp do zamkniętej społeczności. Tam można kontaktować się z Pawłem Gontarkiem oraz innymi kursantami.
⭐ Dostęp do spotkań na żywo z Pawłem Gontarkiem, w ramach których rozwiązywane będą bieżące problemy kursantów.
⭐ 55 lekcji
⭐ +5h materiałów wideo


Zobacz bezpłatne fragmenty kursu w menu po prawej stronie!

Pytania do nauczyciela

Sekcja widoczna tylko dla uczestników

Marketing
Pozycjonowanie i optymalizacja

Akademia Ekomersiaka

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0

Czasy, w których można było osiągnąć wyniki bez dużych budżetów dawno minęły? Nie prawda, dziś po prostu jest większa konkurencja i trzeba być bardziej “smart”. Łatwiej osiągać sukces gdy mamy dostęp do programisty, content managera i osoby odpowiedzialnej za pozyskiwanie linków. Znacznie trudniej gdy wszystko chcemy robić inhouse. Właśnie dlatego stworzyliśmy ten kurs. Dla ekomersiakow, którzy chcą robić SEO na własną rękę, lub być lepszym partnerem dla agencji, której zlecamy pozycjonowanie, a także dla agencji, które chcą znaleźć ciekawe metody na SEO dla sklepów internetowych


55 lekcji
0 materiałów
0 zadań

Spis treści

I. Powitanie i omówienie planu gry

  1. Czym będzie ten kurs i jak może wesprzeć rozwój Twojego sklepu internetowego
  2. Społeczność

II. Jak podejść do strategii budowania obecności w wynikach wyszukiwania?

  1. Co analizuje Google?
  2. Zmiany w Google'u i algorytmy
  3. Czynniki on-site
  4. Czynniki off-site decydujące o pozycji domeny w Google.pl
  5. Czynniki techniczne
  6. Personalizacja
  7. Lokalne SEO - Mobilne wyniki geo
  8. Lokalne SEO - wizytówka Google moja firma
  9. Lokalne SEO - Sklep z punktami w kraju
  10. Lokalne SEO - Produkty i statystyki w Google moja firma
  11. Czy warto robić social media?
  12. Skąd brać odnośniki do serwisu?
  13. Podział linków
  14. Przykłady strategii
  15. Jak pisać bloga
  16. Triki na linki
  17. Linki od konkurencji

III. Jak tworzyć i optymalizować treści?

  1. Grupa docelowa
  2. Strategia optymalizacji stron oraz pozyskiwanie ruchu z long tail
  3. Filtrowanie
  4. Słowa kluczowe - jak umieścić
  5. Treści w serwisie
  6. Blog - wytyczne i konwersja
  7. Publikacja na blogu
  8. Duplikacja treści
  9. Thin content - przykłady
  10. Podział słów kluczowych

IV. Aspekty techniczne – jak zrobić audyt SEO samemu

  1. Optymalizacja karty produktu
  2. Optymalizacja strony głównej
  3. Kanibalizacja słów kluczowych
  4. Grafika w serwisie
  5. Crawl Budget
  6. Indeksowanie
  7. Struktura adresów
  8. Menu
  9. Kody odpowiedzi, mapy
  10. Cannonical
  11. Paginacja
  12. Filtracja i sortowanie
  13. Wersje językowe
  14. Prędkość ładowania
  15. Core web vital
  16. Linkowanie wewnętrzne
  17. Przykłady linkowania wewnętrzne
  18. Zarządzanie stronami 404
  19. Usuwane produkty
  20. Faq, hawto, opinie
  21. Direct Answer Box
  22. Optymalizacja kategorii

V. Narzędzia wspomagające analizy

  1. Narzędzia wspomagające e-analizy
  2. Trendy w słowach kluczowych
  3. Narzędzia płatne

VI. Podsumowanie

  1. Podsumowanie kursu