SEO 2020 – pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych
w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży
Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków
Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% praktyczne warsztaty
Cena: 1500 zł brutto, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)
Czego się nauczysz na kursie SEO?
- Co to jest SEO i jak działa?
- Co to jest optymalizacja serwisów www i jak ją stosować?
- W sieci rządzą ludzie czy algorytmy?
- Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps
- Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
- Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
- Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
- Jak badać i mierzyć efekty SEO?
- Niedozwolone techniki? Sekrety Google.
- oraz wiele tematów, które nigdzie nie zostały opisane…
Czy wiesz, że wyniki wyszukiwania Google generują nawet 90% całego ruchu na stronach www?
Zadajesz sobie sprawę, że większość firm uzależniona jest od wyszukiwarek internetowych?
- Naucz się, jak osiągać najwyższe pozycje w Google.
- Fundamenty i najważniejsze koncepcje SEO, od podstaw do eksperta
- Wyszukane sztuczki, dzięki którym Twoja strona zajmie wysokie miejsca w rankingu Google
- Obnażamy algorytmy Google i wyjaśniamy w jaki sposób oblicza ranking stron www i szereguje wyniki wyszukiwania
- Znajdujemy słowa kluczowe, przyciągają klientów i które zarabiają.
- Podstawowe i zaawansowane strategie linkowania, które podnoszą widoczność strony w Google.
- Techniki oceny działań w oparciu o KPI i analitykę internetową. Liczby mówią nam prawdę o naszym biznesie.
- Jak efektywnie używać media społecznościowe i marketing treści do osiągnięcia celów w SEO.
CO CZYNI TEN KURS WYJĄTKOWYM?
Praktyczna wiedza jak zdobyć wartościowy ruch na stronie, zatrzymać klientów i zwiększyć sprzedaż.
Skupiamy się na KPI (z ang. kluczowe wskaźniki efektywności): konwersja, ruch na stronie, sprzedaż, świadomość marki…
Omówimy efekt synergii ze wszystkimi istotnymi elementami układanki dobrego SEO: UX/UI, content management, SEM, efektywność IT.
Program szkolenia SEO
Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 4 przerwy
Co to jest SEO?
- Co to jest SEO i jaki ma wpływ na ruch w sieci, markę, sprzedaż.
- Co to jest wyszukiwarka i jak działa
- Wyniki naturalne i płatne. Rodzaje wyszukiwarek.
- Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, roboty roboty sieciowe,
- Jak wpływać na wyświetlane wyniki w wyszukiwarkach,
- Wyszukiwarka a urządzenia mobilne,
- Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google Maps
- SEO + SEM + content marketing + media społecznościowe – co to jest i jak się ze sobą łączą?
- Wprowadzenie do Google Analytics, Search Console,
OPTYMALIZACJA STRONY WWW
- Jak wygląda witryna przyjazna wyszukiwarkom: logiczna struktura strony, wewnętrzne linkowanie, indeksowanie stron serwisu, mapa strony, łatwość przepływu informacji, przyjazna nawigacja, dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
- Najważniejsze czynniki optymalizacyjne: tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description), treści na stronie: tematyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
- Kopiowanie treści a SEO, kradzież naszych tekstów, pliki graficzne i znaczenie alt, zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych: follow, nofollow, index, noindex, kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
- Użyta technologia (skrypty), parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp., responsywność strony www
CONTENT MARKETING (MARKETING TREŚCI)
- Co to jest content marketing i jaki ma wpływ na sprzedaż i SEO
- Jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników i botów sieciowych
- marketing treści a linki do serwisu
- kreatywne tworzenie treści
- powielanie treści,
- narzędzia pomocne w ocenie jakości i przydatności treści,
- różne treści, różne strategie czym różnią się opisy produktów od wpisów na bogu?
- wykorzystanie potęgi treści w Internecie skuteczne metody,
- analiza i dobór słów kluczowych (narzędzia),
- algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird
LINKBUILDING CZYLI TO CZEGO GOOGLE NIE LUBI
- jaka jest rola linków przychodzących, jak zdobywać wartościowe linki,
- metody oceny źródeł linków, strategia linkowania: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku itp.
- linkowane a algorytmy wyszukiwarek, zaawansowane techniki linkowania spamowanie,
- unikanie kar od Google, White Hat, Black Hat
- naprawa błędów związanych z linkowaniem
- linkowanie z mediów społecznościowych jak wykorzystać i czy ma sens dla SEO, (Youtube, Facebook, Twitter i inne),
- kreatywne zdobywanie linków marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
- płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,
KARY OD GOOGLE, JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ
- spadki w uchu organicznym przyczyny
- algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
- rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry, naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
- treści na stronie a kary od Google, narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,
ANALITYKA I RUCH SIECIOWY
- Google Analytics i search console, metody pomiaru ruchu sieciowego
- najważniejsze KPI dla SEO: ROI, konwersja,
- Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
- SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
- Wielojęzyczne serwisy a SEO,
- Schema.org i znaczenie
- Kluczowe zmiany w serwisie (przenosiny, zmiana skryptów, zmiana domen) a SEO
- Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
- Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.
Dyplom dla osób, które zdadzą egzamin
- Dajemy wam tydzień na przyswojenie wiedzy. Po tym czasie przeprowadzamy 45 minutowy test online.
- Osoby, które zaliczą minimum 80% zadań otrzymają certyfikat potwierdzający umiejętności . Do testu można podejść 2-krotnie.
- Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.
Kurs SEO od podstaw
Gdynia (Pomorskie)
Podobne kursy
Marketing internetowy od podstaw
Kurs: marketing internetowy od podstaw w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków Czas trwania: 1 dzień, 8 godzin, 70% praktyczne warsztaty Cena: 860 zł brutto, (przedsprzedaż z ceny 1290 zł) Czego się nauczysz na kursie? Zdobędziesz unikalną wiedzę efektywnie prowadzić działania promo
860,00 PLNJak dodać kurs online w serwisie kursy.pl?
Dodanie własnego kursu w formie wideo zajmuje parę minut
1,00 PLNTets kursu dodanego z PA
dfgsdfgfd
100,00 PLNKURS SEO OD PODSTAW
SEO – pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych – nowe techniki
49,00 PLN