Rozpocznij sprzedaż na Amazon i rób to lepiej od konkurencji
Konto na Amazon otwiera drzwi do 150 mln klientów w Europie i umożliwia szybkie uruchomienie sprzedaży na europejskich rynkach.
Choć działanie na platformie wydaje się nieskomplikowane, a w wielu sprawach Amazon może Cię wyręczyć, firma stawia przed sprzedawcami wysokie wymagania i rygorystycznie pilnuje przestrzegania zasad. Dlatego, jeżeli myślisz o rozpoczęciu sprzedaży na Amazon, ten kurs to “lektura” obowiązkowa, która wyjaśni wątpliwości i pomoże uniknąć błędów.
Szkolenie zostało przygotowane przez specjalistów na co dzień zajmujących się działalnością e-commerce na Amazon. Przed Tobą ponad 30 godzin praktycznych lekcji obejmujących pełne wprowadzenie nowego użytkownika w realia sprzedaży na platformie.
Z kursu dowiesz się m.in., jak spełnić wszystkie wymagania Amazon co do rejestracji sklepu i jak korzystać z Amazon Seller Center. Przejdziesz proces wystawiania produktów na sprzedaż, poznasz strategie FBA i FBM oraz skuteczne praktyki marketingowe pozwalające zyskać przewagę konkurencyjną. Eksperci sporo miejsca poświęcili także bardzo ważnej - w kontekście możliwości, jakie daje Amazon - kwestii podatku VAT i rozliczeń międzynarodowych.
Zaufaj praktykom i doświadczeniu wielu lata współpracy ze sprzedawcami na Amazon
Krzysztof Semp
Od 7 lat zajmuje się sprzedażą na marketplace’ach. Badał, wdrażał i rozwijał sprzedaż m.in. na Allegro, Amazon, eBay czy CDiscount. Jego najmocniejszą stroną są procesy w sprzedaży multi-channel i ich optymalizacja. Praktyczna wiedza, którą zdobył zaowocowała otwarciem agencji wspierającej sprzedaż on-line - Profitcrew.pl, która tworzy też największą konferencje poświęconą marketplace’om - Profitmeet.pl. W zeszłym roku firmy, z którymi współpracuje wygenerowały blisko 90 mln złotych obrotu! W ramach działań obraca kwotą 7,5 mln złotych rocznie w działaniach marketingowych na eBayu i Amazonie.
Michał Toczyński
Ekspert z zakresu marketingu oraz sprzedaży na Amazon, eBay oraz CDiscount. Współzałożyciel Profitcrew, gdzie na co dzień prowadzi i koordynuje pracę zespołu sprzedażowego. Z narzędziami marketingowymi na wspomnianych platformach związany od początku ich powstania. Na zagranicznych marketplace'ach działa od ponad 5 lat. Z sukcesami wspiera, doradza i prowadzi działania marketingowe największym polskim sprzedawcom na Amazon, których łączne obroty sięgnęły już ponad 230 mln złotych.
Szymon Niestryjewski
Przedsiębiorca, doradcą biznesowy i właścicielem jednego z najbardziej rozpoznawalnych, polskich biur księgowych w Wielkiej Brytanii - SN Accounts. Od ponad dekady wspiera przedsiębiorców na rynku e-commerce w ośmiu europejskich krajach. Jest ekspertem w kwestiach podatkowych, a bezpieczne prowadzenie finansów to jego domena. Ogromna wiedza i szeroka sieć kontaktów z ekspertami z branży, zaowocowały powstaniem firmy Profitcrew. Kwestie podatkowe sprzedaży na Amazon, eBay czy CDiscount, nie mają przed nim tajemnic.
Czy kurs to wyłącznie lekcje video w stylu "gadająca głowa"?
Nie, prócz lekcji z instruktorem są bardzo ważne lekcje pracy z panelem oraz dostęp do zamkniętej społeczności, gdzie spotykamy się na żywo i dyskutujemy jak usprawnić sprzedaże w naszych firmach
Czy jeżeli kurs nie spełni moich oczekiwań otrzymam zwrot środków?
Tak, na zwrot przysługuje Ci 14 dni od momentu startu kursu, czyli jeżeli kupujesz w przedsprzedaży kurs otrzymujesz możliwość zwrotu do 14 kwietnia
Czy kurs otrzymam natychmiastowo po opłacie?
Kurs jest w modelu przedsprzedaży, będzie dostępny 31 marca i wtedy też ruszy zamknięta społeczność
Czy na kurs otrzymam fakturę VAT
Tak oczywiście, po wpłaceniu w ciągu 48h otrzymasz fakturę VAT w dzień powszedni
Czy kurs mogę przechodzić w swoim tempie?
Tak, kurs poza nielicznymi spotkaniami na żywo, można przechodzić o dowolnej porze dnia i nocy
Czy kupię kurs na raty?
Obecnie nie ma takiej możliwości
Czy dostanę certyfikat po kursie?
W tej chwili nie wystawiamy certyfikatów do kursów
Mam firmę poza Polską. Czy mogę dostać fakturę?
Tak, kup kurs i dane do faktury oraz email na który złożyłeś zamówienie wyślij na kontakt@kursy.pl
Masz dodatkowe pytania?
Pisz na: kontakt@kursy.pl
Amazon Profit Academy
Z kursu dowiesz się m.in., jak spełnić wszystkie wymagania Amazon co do rejestracji sklepu i jak korzystać z Amazon Seller Center. Przejdziesz proces wystawiania produktów na sprzedaż, poznasz strategie FBA i FBM oraz skuteczne praktyki marketingowe pozwalające zyskać przewagę konkurencyjną. Eksperci sporo miejsca poświęcili także bardzo ważnej kwestii podatku VAT i rozliczeń międzynarodowych.
Obecnie nie można kupić tego kursu
Ten kurs dostępny jest jedynie w wybranych terminach. Możesz ustawić powiadomienie, które wyślemy Ci gdy kurs będzie ponownie dostępny.
Spis treści
I. O kursie
II. Wprowadzenie
- Kim jesteśmy, o czym będzie kurs
- Amazon - z czym to się je
- Podstawowe pojęcia, które będą wykorzystywane w kursie
- Amazon Principles
- Społeczność
III. Rejestracja konta
- Przygotowanie dokumentów do rejestracji konta
- Proces rejestracji i weryfikacji
- Weryfikacja 1 i 2 poziomu
IV. Poruszanie się po Amazon Seller Central
- Omówienie wszystkich zakładek i widoków
- Ustawienia
- Katalog Amazona
- Zapasy
- Zarządzanie ceną
- Zamówienia
- Reklamy
- Sklep
- Raporty
- Jakość Obsługi
- Wiadomości
- Pomoc
V. Konfiguracja płatności
- Dodanie numeru konta
- Weryfikacja konta do wypłat
VI. Jak założyć profil pracowniczy?
- Proces rejestracji pracownika
- Jak zweryfikować pracownika na Amazon?
VII. Konfiguracje podatkowe
- Jak dodać podatek VAT
- Jakie dokumenty przygotować do weryfikacji VAT
- Gdzie znajdę faktury od Amazon
VIII. Rejestracja marki na Amazon
- Zalety rejestracji marki
- Niezbędne dokumenty
- Jak złożyć wniosek o rejestrację marki
IX. Wystawienie produktów na Amazon
- Wprowadzenie
- Struktura oferty na Amazon
- Zasady przy wystawianiu produktów
- Silnik wyszukiwania Amazon
- Jak wyszukać słowa kluczowe
- Tworzenie tytułu
- Tworzenie bullet points
- Tworzenie opisu
- Galeria zdjęć
- Pozostałe informacje o produkcie
- Zbiorcze dodawanie produktów
- Finalizacja dodania produktu
- BONUS error 5665
X. Amazon FBA
- Zasady dostarczania towaru do FBA
- Wprowadzenie
- Proces tworzenia zamówienia i oznaczanie towaru przy wysyłce
XI. Marketing produktów
- Podstawowe pojęcia i akronimy związane z marketingiem na Amazon
- Jakie są możliwości marketingowe na Amazon?
- Panel Amazon Advertising - czym jest oraz jak w nim nawigować.
- Jakie warunki musi spełnić konto/oferta, aby móc uruchomić reklamę?
- Określanie odpowiednich celów prowadzenia marketingu
- Czym są, jak działają oraz w jaki sposób definiować - Daily Budget, Bid, Budget Cap?
- Nazewnictwo kampanii
- Jakie warunki musi spełniać oferta, by móc ją reklamować?
- Jak stworzyć dobrą kampanię manualną?
- Kampanie typu Broad
- Kampanie typu Phrase
- Kampanie typu Exact
- Jak reagować na wyniki kampanii manualnych?
- Jak stworzyć dobrą kampanię Product Targeting?
- Jak wykorzystać markę w Amazon aby zyskać przewagę nad konkurencją?
- Jak reagować na wyniki kampanii Product Targeting?
- Jak optymalizować kampanie marketingowe? Obniżanie kosztów oraz zwiększanie efektywności.
- Reklamy Sponsored Brands - konfiguracja i dobre praktyki
- Reklamy Sponsored Display - konfiguracja i dobre praktyki
- Brand Analytics
- Strategie “Out of the box” do przetestowania
- Promocje & Vouchery
- Narzędzia przydatne w zarządzaniu marketingiem na Amazon
- Ruch zewnętrzny - jak go wykorzystać aby skalować sprzedaż na Amazon
- Kampania automatyczna - konfiguracja, optymalizacja oraz sprawdzone i skuteczne strategie
- Wstęp
XII. Obsługa klienta
- Wprowadzenie
- Zasady obsługi klienta
- Odpowiadanie na maile
- Rozwiązywanie konfliktów
- Reakcja na feedback
- Reakcja na Q&A
XIII. Raporty
Nie dodano żadnej lekcji do tego działu...
XIV. Prawo podatkowe w sprzedaży internetowej
- Rejestracje VAT pod marketplace i ich rozliczanie
- Kiedy robić rejestrację do VAT w danym kraju
- Potrzebne dokumenty do rejestracji i czas rejestracji
- Rozliczanie VAT i potrzebne dokumenty do rozliczeń
- Amazon Vat Service
XV. Podsumowanie
Nie dodano żadnej lekcji do tego działu...
Podobne kursy
Płace - Program średnio zaawansowany
Program średnio zaawansowany PŁACE (ŚP) 1. Wynagradzanie za pracę- pojęcia ogólne Regulamin wynagradzania – zasada równości, zakaz dyskryminacji Tajemnica wynagrodzeń Fakultatywne składniki wynagrodzenia – premia a nagroda Obligatoryjne składki wynagrodzenia Zajęcia w praktyce: Tworzenie aneksów do regulaminu wprowadzających / likwidujących składnik wynagrodzeń i ich wpływ na wysokość wynagrodzenia 2. U
550,00 złFinansowa Książka Kucharska
Chcesz zrozumieć dane finansowe firmy, którą zarządzasz? Sprawimy, że Twoje negocjacje z inwestorami będą skuteczne i żaden aspekt kwestii finansowych już Cię nie zaskoczy! Finansowa Książka Kucharska to kompendium wiedzy, potrzebne do zarządzania finansami firmy we własnym zakresie. Z nami analizy raportów finansowych, projekty inwestycyjne, planowanie i budżetowanie finansowe przestaną być dla Ciebie
599,00 złKurs budowania zespołu
CEL: poprawa komunikacji zespołowej, właściwe przypisaniekadr do stanowisk, wykorzystanie konfliktów do wspólnej pracy, wzrost zaangażowania pracowników w cele firmy Kurs budowania zespołu (zasady team-building’u) a. Poznanie się, komunikacja i klasyfikacja ról w zespole b. Delegowanie uprawnień, obowiązki i decyzyjność c. Podstawowe problemy wewnątrz organizacji d. Zarządzanie konfliktem
890,00 złKurs Psychologii Biznesu w praktyce cz.I
CEL:skuteczne długookresowe zatrudnianie, uczenie się pracownika wraz z rozwojem organizacji, zaangażowanie w firmę oraz identyfikacja z pracodawcą Kurs Psychologii Biznesu w praktyce cz.I –zatrudnianie i wdrażanie do pracya. a. Jak zatrudniać ? selekcja i rekrutacja pracownika b. Adaptacja i wdrażanie do pracy c. Funkcjonowanie w firmie – komunikacja,delegowanie uprawnień i podległość s
850,00 zł