Rozpocznij sprzedaż na Amazon i rób to lepiej od konkurencji
Konto na Amazon otwiera drzwi do 150 mln klientów w Europie i umożliwia szybkie uruchomienie sprzedaży na europejskich rynkach.
Choć działanie na platformie wydaje się nieskomplikowane, a w wielu sprawach Amazon może Cię wyręczyć, firma stawia przed sprzedawcami wysokie wymagania i rygorystycznie pilnuje przestrzegania zasad. Dlatego, jeżeli myślisz o rozpoczęciu sprzedaży na Amazon, ten kurs to “lektura” obowiązkowa, która wyjaśni wątpliwości i pomoże uniknąć błędów.
Szkolenie zostało przygotowane przez specjalistów na co dzień zajmujących się działalnością e-commerce na Amazon. Przed Tobą ponad 30 godzin praktycznych lekcji obejmujących pełne wprowadzenie nowego użytkownika w realia sprzedaży na platformie.
Z kursu dowiesz się m.in., jak spełnić wszystkie wymagania Amazon co do rejestracji sklepu i jak korzystać z Amazon Seller Center. Przejdziesz proces wystawiania produktów na sprzedaż, poznasz strategie FBA i FBM oraz skuteczne praktyki marketingowe pozwalające zyskać przewagę konkurencyjną. Eksperci sporo miejsca poświęcili także bardzo ważnej - w kontekście możliwości, jakie daje Amazon - kwestii podatku VAT i rozliczeń międzynarodowych.
Zaufaj praktykom i doświadczeniu wielu lata współpracy ze sprzedawcami na Amazon
Krzysztof Semp
Od 7 lat zajmuje się sprzedażą na marketplace’ach. Badał, wdrażał i rozwijał sprzedaż m.in. na Allegro, Amazon, eBay czy CDiscount. Jego najmocniejszą stroną są procesy w sprzedaży multi-channel i ich optymalizacja. Praktyczna wiedza, którą zdobył zaowocowała otwarciem agencji wspierającej sprzedaż on-line - Profitcrew.pl, która tworzy też największą konferencje poświęconą marketplace’om - Profitmeet.pl. W zeszłym roku firmy, z którymi współpracuje wygenerowały blisko 90 mln złotych obrotu! W ramach działań obraca kwotą 7,5 mln złotych rocznie w działaniach marketingowych na eBayu i Amazonie.
Michał Toczyński
Ekspert z zakresu marketingu oraz sprzedaży na Amazon, eBay oraz CDiscount. Współzałożyciel Profitcrew, gdzie na co dzień prowadzi i koordynuje pracę zespołu sprzedażowego. Z narzędziami marketingowymi na wspomnianych platformach związany od początku ich powstania. Na zagranicznych marketplace'ach działa od ponad 5 lat. Z sukcesami wspiera, doradza i prowadzi działania marketingowe największym polskim sprzedawcom na Amazon, których łączne obroty sięgnęły już ponad 230 mln złotych.
Szymon Niestryjewski
Przedsiębiorca, doradcą biznesowy i właścicielem jednego z najbardziej rozpoznawalnych, polskich biur księgowych w Wielkiej Brytanii - SN Accounts. Od ponad dekady wspiera przedsiębiorców na rynku e-commerce w ośmiu europejskich krajach. Jest ekspertem w kwestiach podatkowych, a bezpieczne prowadzenie finansów to jego domena. Ogromna wiedza i szeroka sieć kontaktów z ekspertami z branży, zaowocowały powstaniem firmy Profitcrew. Kwestie podatkowe sprzedaży na Amazon, eBay czy CDiscount, nie mają przed nim tajemnic.
Czy kurs to wyłącznie lekcje video w stylu "gadająca głowa"?
Nie, prócz lekcji z instruktorem są bardzo ważne lekcje pracy z panelem oraz dostęp do zamkniętej społeczności, gdzie spotykamy się na żywo i dyskutujemy jak usprawnić sprzedaże w naszych firmach
Czy jeżeli kurs nie spełni moich oczekiwań otrzymam zwrot środków?
Tak, na zwrot przysługuje Ci 14 dni od momentu startu kursu, czyli jeżeli kupujesz w przedsprzedaży kurs otrzymujesz możliwość zwrotu do 14 kwietnia
Czy kurs otrzymam natychmiastowo po opłacie?
Kurs jest w modelu przedsprzedaży, będzie dostępny 31 marca i wtedy też ruszy zamknięta społeczność
Czy na kurs otrzymam fakturę VAT
Tak oczywiście, po wpłaceniu w ciągu 48h otrzymasz fakturę VAT w dzień powszedni
Czy kurs mogę przechodzić w swoim tempie?
Tak, kurs poza nielicznymi spotkaniami na żywo, można przechodzić o dowolnej porze dnia i nocy
Czy kupię kurs na raty?
Obecnie nie ma takiej możliwości
Czy dostanę certyfikat po kursie?
W tej chwili nie wystawiamy certyfikatów do kursów
Mam firmę poza Polską. Czy mogę dostać fakturę?
Tak, kup kurs i dane do faktury oraz email na który złożyłeś zamówienie wyślij na kontakt@kursy.pl
Masz dodatkowe pytania?
Pisz na: kontakt@kursy.pl
Amazon Profit Academy
Z kursu dowiesz się m.in., jak spełnić wszystkie wymagania Amazon co do rejestracji sklepu i jak korzystać z Amazon Seller Center. Przejdziesz proces wystawiania produktów na sprzedaż, poznasz strategie FBA i FBM oraz skuteczne praktyki marketingowe pozwalające zyskać przewagę konkurencyjną. Eksperci sporo miejsca poświęcili także bardzo ważnej kwestii podatku VAT i rozliczeń międzynarodowych.
Obecnie nie można kupić tego kursu
Ten kurs dostępny jest jedynie w wybranych terminach. Możesz ustawić powiadomienie, które wyślemy Ci gdy kurs będzie ponownie dostępny.
Spis treści
I. O kursie
II. Wprowadzenie
- Kim jesteśmy, o czym będzie kurs
- Amazon - z czym to się je
- Podstawowe pojęcia, które będą wykorzystywane w kursie
- Amazon Principles
- Społeczność
III. Rejestracja konta
- Przygotowanie dokumentów do rejestracji konta
- Proces rejestracji i weryfikacji
- Weryfikacja 1 i 2 poziomu
IV. Poruszanie się po Amazon Seller Central
- Omówienie wszystkich zakładek i widoków
- Ustawienia
- Katalog Amazona
- Zapasy
- Zarządzanie ceną
- Zamówienia
- Reklamy
- Sklep
- Raporty
- Jakość Obsługi
- Wiadomości
- Pomoc
V. Konfiguracja płatności
- Dodanie numeru konta
- Weryfikacja konta do wypłat
VI. Jak założyć profil pracowniczy?
- Proces rejestracji pracownika
- Jak zweryfikować pracownika na Amazon?
VII. Konfiguracje podatkowe
- Jak dodać podatek VAT
- Jakie dokumenty przygotować do weryfikacji VAT
- Gdzie znajdę faktury od Amazon
VIII. Rejestracja marki na Amazon
- Zalety rejestracji marki
- Niezbędne dokumenty
- Jak złożyć wniosek o rejestrację marki
IX. Wystawienie produktów na Amazon
- Wprowadzenie
- Struktura oferty na Amazon
- Zasady przy wystawianiu produktów
- Silnik wyszukiwania Amazon
- Jak wyszukać słowa kluczowe
- Tworzenie tytułu
- Tworzenie bullet points
- Tworzenie opisu
- Galeria zdjęć
- Pozostałe informacje o produkcie
- Zbiorcze dodawanie produktów
- Finalizacja dodania produktu
- BONUS error 5665
X. Amazon FBA
- Zasady dostarczania towaru do FBA
- Wprowadzenie
- Proces tworzenia zamówienia i oznaczanie towaru przy wysyłce
XI. Marketing produktów
- Podstawowe pojęcia i akronimy związane z marketingiem na Amazon
- Jakie są możliwości marketingowe na Amazon?
- Panel Amazon Advertising - czym jest oraz jak w nim nawigować.
- Jakie warunki musi spełnić konto/oferta, aby móc uruchomić reklamę?
- Określanie odpowiednich celów prowadzenia marketingu
- Czym są, jak działają oraz w jaki sposób definiować - Daily Budget, Bid, Budget Cap?
- Nazewnictwo kampanii
- Jakie warunki musi spełniać oferta, by móc ją reklamować?
- Jak stworzyć dobrą kampanię manualną?
- Kampanie typu Broad
- Kampanie typu Phrase
- Kampanie typu Exact
- Jak reagować na wyniki kampanii manualnych?
- Jak stworzyć dobrą kampanię Product Targeting?
- Jak wykorzystać markę w Amazon aby zyskać przewagę nad konkurencją?
- Jak reagować na wyniki kampanii Product Targeting?
- Jak optymalizować kampanie marketingowe? Obniżanie kosztów oraz zwiększanie efektywności.
- Reklamy Sponsored Brands - konfiguracja i dobre praktyki
- Reklamy Sponsored Display - konfiguracja i dobre praktyki
- Brand Analytics
- Strategie “Out of the box” do przetestowania
- Promocje & Vouchery
- Narzędzia przydatne w zarządzaniu marketingiem na Amazon
- Ruch zewnętrzny - jak go wykorzystać aby skalować sprzedaż na Amazon
- Kampania automatyczna - konfiguracja, optymalizacja oraz sprawdzone i skuteczne strategie
- Wstęp
XII. Obsługa klienta
- Wprowadzenie
- Zasady obsługi klienta
- Odpowiadanie na maile
- Rozwiązywanie konfliktów
- Reakcja na feedback
- Reakcja na Q&A
XIII. Raporty
Nie dodano żadnej lekcji do tego działu...
XIV. Prawo podatkowe w sprzedaży internetowej
- Rejestracje VAT pod marketplace i ich rozliczanie
- Kiedy robić rejestrację do VAT w danym kraju
- Potrzebne dokumenty do rejestracji i czas rejestracji
- Rozliczanie VAT i potrzebne dokumenty do rozliczeń
- Amazon Vat Service
XV. Podsumowanie
Nie dodano żadnej lekcji do tego działu...
Podobne kursy
Kurs efektywne techniki sprzedaży
Celem kursu jest przyswojenie podstawowych technik sprzedaży dla pracowników działów handlowych. Kurs efektywne techniki sprzedaży obejmuje: • Segmentacja klientów • Rozmowa telefoniczna • Spotkanie handlowe - negocjacje - obiekcje - zamykanie sprzedaży • Prezentacje w trakcie wystąpień publicznych
680,00 złKurs efektywnego zarządzania czasem
CEL:ulepszenie własnego gospodarowania czasem i planowania zadań, właściwe wyznaczanie celów; lepsza świadomość pracy pod presją czasu Kurs zarządzania czasem a. Analiza jaka jest Twoja samodyscyplina? b. Podstawowe błędy w organizacji pracy własnej c. Narzędzia do usystematyzowania pracy d. Techniki samoorganizacji własnego stanowiska e. E-wspomaganie organizacji i zarządzania pr
680,00 złKadry i płace - kurs, program ogólny
Program ogólny, łączony KADRY I PŁACE (OKP) BLOK KADROWY 1. Źródła prawa pracy. Główne pojęcia prawa pracy. Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji pracowniczej, nawiązanie stosunku pracy. Pracodawca, pracownik , zakład pracy, stosunek pracy, Kompletowanie dokumentacji i danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy o pracę, badania lekarskie, szkolenie BHP, kwestionariusz osobowy, PIT-2, oświadczenia
800,00 złKadry - Program Średnio zaawansowany
Program Średnio zaawansowany KADRY (ŚK) 1. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej: zasady numerowania i porządkowania akt osobowych akta osobowe pracownika, a przepisy o ochronie danych osobowych przechowywanie dokumentów pracowniczych (teczki osobowe, listy płac, ewidencje czasu pracy, wnioski urlopowe itp.) badania wstępne dla tych samych stanowisk. Nowa zasada 30 dni. Zajęcia w praktyce: archiwizowanie
550,00 zł