Kurs SEO od podstaw

SEO 2020 – pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych
w 2 dni od podstaw do eksperta – zdobędziesz wiedzę jak zdobyć widoczność w sieci i podnieść konwersję sprzedaży

Miejsce: Gdynia, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Kraków
Czas trwania: 2 dni, 16 godzin, 70% praktyczne warsztaty
Cena:  1500 zł brutto, (przedsprzedaż z ceny 1998 zł)

Czego się nauczysz na kursie SEO?

  • Co to jest SEO i jak działa?
  • Co to jest optymalizacja serwisów www i jak ją stosować?
  • W sieci rządzą ludzie czy algorytmy?
  • Jak manipulować wynikami naturalnymi? A może wpływanie na Google Maps
  • Jakie jest ryzyko działań SEO? Kary od Google?
  • Co to jest UX i jak łączy się z SEO?
  • Jak zbudować idealnie zoptymalizowany serwis.
  • Jak badać i mierzyć efekty SEO?
  • Niedozwolone techniki? Sekrety Google.
  • oraz wiele tematów, które nigdzie nie zostały opisane…
Zostań ekspertem SEO. Poznaj tajemnice pozycjonowania i optymalizacji w Google, Bing, YouTube. 
Czy wiesz, że wyniki wyszukiwania Google generują nawet 90% całego ruchu na stronach www?  
Zadajesz sobie sprawę, że większość firm uzależniona jest od wyszukiwarek internetowych?
  • Naucz się, jak osiągać najwyższe pozycje w Google.  
  • Fundamenty i najważniejsze koncepcje SEO, od podstaw do eksperta
  • Wyszukane sztuczki, dzięki którym Twoja strona zajmie wysokie miejsca w rankingu Google
  • Obnażamy algorytmy Google i wyjaśniamy w jaki sposób oblicza ranking stron www i szereguje wyniki wyszukiwania
  • Znajdujemy słowa kluczowe, przyciągają klientów i które zarabiają.
  • Podstawowe i zaawansowane strategie linkowania, które podnoszą widoczność strony w Google.
  • Techniki oceny działań w oparciu o KPI i analitykę internetową. Liczby mówią nam prawdę o naszym biznesie.
  • Jak efektywnie używać media społecznościowe i marketing treści do osiągnięcia celów w SEO.  

CO CZYNI TEN KURS WYJĄTKOWYM?

Praktyczna wiedza jak zdobyć wartościowy ruch na stronie, zatrzymać klientów i zwiększyć sprzedaż.
Skupiamy się na KPI (z ang. kluczowe wskaźniki efektywności): konwersja, ruch na stronie, sprzedaż, świadomość marki…
Omówimy efekt synergii ze wszystkimi istotnymi elementami układanki dobrego SEO: UX/UI, content management, SEM, efektywność IT.

Program szkolenia SEO


Program został tak opracowany, żeby kursanci mogli krok po kroku poznawać zagadnienia od najłatwiejszych do najbardziej zaawansowanych. Zaczynamy o 8.00, kończymy o 16.00, w trakcie kursu mamy 4 przerwy

Co to jest SEO?
  • Co to jest SEO i jaki ma wpływ na ruch w sieci, markę, sprzedaż.
  • Co to jest wyszukiwarka i jak działa
  • Wyniki naturalne i płatne. Rodzaje wyszukiwarek.
  • Jak działa wyszukiwarka: algorytmy sortujące wyniki, roboty roboty sieciowe,
  • Jak wpływać na wyświetlane wyniki w wyszukiwarkach,
  • Wyszukiwarka a urządzenia mobilne,
  • Zachowania użytkowników podczas wyszukiwania: co widzą, jak dokonują wyboru, które wyniki klikają, Google Maps
  • SEO + SEM + content marketing + media społecznościowe – co to jest i jak się ze sobą łączą?
  • Wprowadzenie do Google Analytics, Search Console,

OPTYMALIZACJA STRONY WWW
  • Jak wygląda witryna przyjazna wyszukiwarkom: logiczna struktura strony, wewnętrzne linkowanie, indeksowanie stron serwisu, mapa strony, łatwość przepływu informacji, przyjazna nawigacja, dopasowanie nazw, przyjazne adresy url,
  • Najważniejsze czynniki optymalizacyjne: tytuł, opis itp. (h1-h5, title, description), treści na stronie: tematyka i czytelność, unikalność, struktura, użyte znaczniki,
  • Kopiowanie treści a SEO, kradzież naszych tekstów, pliki graficzne i znaczenie alt, zarządzanie dostępami dla robotów sieciowych: follow, nofollow, index, noindex, kluczowe przekierowania dla SEO – 301,
  • Użyta technologia (skrypty), parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp., responsywność strony www

CONTENT MARKETING (MARKETING TREŚCI)
  • Co to jest content marketing i jaki ma wpływ na sprzedaż i SEO
  • Jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb użytkowników i botów sieciowych
  • marketing treści a linki do serwisu
  • kreatywne tworzenie treści
  • powielanie treści,
  • narzędzia pomocne w ocenie jakości i przydatności treści,
  • różne treści, różne strategie czym różnią się opisy produktów od wpisów na bogu?
  • wykorzystanie potęgi treści w Internecie skuteczne metody,
  • analiza i dobór słów kluczowych (narzędzia),
  • algorytmy które mają wpływ na treści, Google Hummngbird

LINKBUILDING CZYLI TO CZEGO GOOGLE NIE LUBI
  • jaka jest rola linków przychodzących, jak zdobywać wartościowe linki,
  • metody oceny źródeł linków, strategia linkowania: przyrost liczby linków, użyte słowo kluczowe w linku itp.
  • linkowane a algorytmy wyszukiwarek, zaawansowane techniki linkowania spamowanie,
  • unikanie kar od Google, White Hat, Black Hat
  • naprawa błędów związanych z linkowaniem
  • linkowanie z mediów społecznościowych jak wykorzystać i czy ma sens dla SEO, (Youtube, Facebook, Twitter i inne),
  • kreatywne zdobywanie linków marketing wirusowy a SEO, ankiety, wywiady, działania PR
  • płatne linki, artykuły sponsorowane a pozycjonowanie i kary od Google,

KARY OD GOOGLE, JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ
  • spadki w uchu organicznym przyczyny
  • algorytmy Google i ich znaczenie: Pingwin, Panda, Koliber…
  • rodzaje kar: usunięcie z indeksu, filtry, naprawa błędów: identyfikacja i usuwanie toksycznych linków,
  • treści na stronie a kary od Google, narzędzia pomocne w naprawie SEO strony,

ANALITYKA I RUCH SIECIOWY
  • Google Analytics i search console, metody pomiaru ruchu sieciowego
  • najważniejsze KPI dla SEO: ROI, konwersja,
  • Audyt strony, konkurencja, linki przychodzące:
  • SEO Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
  • Wielojęzyczne serwisy a SEO,
  • Schema.org i znaczenie
  • Kluczowe zmiany w serwisie (przenosiny, zmiana skryptów, zmiana domen) a SEO
w trakcie szkolenia:

  • Otrzymasz szczegółowe opracowania ze szkolenia już na samym początku. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma dostęp do materiałów wideo.
  • Każdy uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.

Zależy nam, żeby nasi absolwenci doskonalili swoje umiejętności i osiągali sukces. Rekomendacje naszej firmy to dla nas być albo nie być.

Dyplom dla osób, które zdadzą egzamin

  • Dajemy wam tydzień na przyswojenie wiedzy. Po tym czasie przeprowadzamy 45 minutowy test online.
  • Osoby, które zaliczą minimum 80% zadań otrzymają certyfikat potwierdzający umiejętności . Do testu można podejść 2-krotnie.
  • Jako specjalista otwierasz sobie możliwości pracy na rynku, który praktycznie nie można nasycić ekspertami.

Kurs stacjonarny
Marketing
Pozycjonowanie i optymalizacja

Kurs SEO od podstaw

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0

Data kursu: 14.07.2021
Gdynia (Pomorskie)


1450,00 PLN Kontakt

Podobne kursy

Instrukcja Generowania LeadówMarketing

Instrukcja Generowania Leadów

Nigdy nie ma takiej sytuacji, w której powinieneś być zadowolony, że skończyłeś budować swój proces pozyskiwania leadów. To nieustanna praca. Wiem coś o tym. Nazywam się Michał Bąk i wraz z Michałem Korbą z User.com postanowiłem wydać najbardziej kompletny program na temat generowania leadów.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1230,00 PLN
Słowem sprzedawajMarketing

Słowem sprzedawaj

Jeśli chcesz pisać teksty sprzedażowe, aby dotrzeć ze swoją ofertą do pożądanych klientów, koniecznie musisz poznać zasady content marketingu. Kurs Copywriting dla Biznesu to kopalnia wiedzy o tym, jak pisać najlepsze treści odpowiadające na potrzeby klientów.  

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 349,00 PLN
Test kursu online 1Marketing

Test kursu online 1

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna. Vestibulum commodo volutpat a, convallis ac, laoreet enim.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1,00 PLN
Reklama internetowa: formy i ranking skutecznościMarketing

Reklama internetowa: formy i ranking skuteczności

Co to jest reklama internetowa? Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Google Ads, Facebook Ads, YouTube, marketing treści, SEO.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 1,00 PLN