1

Skuteczność różnych form reklam od najefektywniejszej.

Reklama internetowa to inaczej marketing internetowy, czyli taka komunikacja z użytkownikami internetu, żeby osiągnąć zamierzony skutek. Forma komunikacji może być różna: treści (np. reklama tekstowa w wyszukiwarkach internetowych, posty na forach, artykuły na blogach) i może przyjąć różną formę: tekstu, grafiki, filmu, dźwięku.

Reklama internetowa stała się taka popularna z powodu swojej elastyczności, szybkości publikacji, niskich kosztów i możliwości mierzenia na bieżąco. Publikacja reklamy w gazecie drukowanej to praca grafika, czekanie na druk oraz dystrybucję. Ciężko jest zmierzyć efekt.

Pytania do nauczyciela

Sekcja widoczna tylko dla uczestników

Marketing
Marketing internetowy

Reklama internetowa: formy i ranking skuteczności

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0

Co to jest reklama internetowa?
Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza? Google Ads, Facebook Ads, YouTube, marketing treści, SEO.


1 lekcja
0 materiałów
0 zadań

Spis treści

I. Ranking reklam internetowych

  1. 1