Marketing Internetowy dla Firm

Kurs dla każdej osoby, która odpowiada za wyniki sprzedażowe firmy w Internecie:
właściciele firm,
kierownicy i dyrektorzy zarządzający przedsiębiorstwami

1 dzień skutecznego i intensywnego szkolenia na tematy:
jak wygląda rynek e-commerce w Polsce
jakie kanały sprzedażowe w sieci są najskuteczniejsze
jak działa Google: czyli pozycjonowanie i optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych
Google Ads, Facebook Ads czyli kampanie płatne i ich skuteczność,
bezpłatne metody promocji w sieci
marketing treści i social marketing
efektywne narzędzia i sposoby promocji w sieci


Opinie o kursie

Jeszcze nikt nie skomentował tego kursu...

Kurs stacjonarny
Biznes
Zarządzanie firmą

Marketing Internetowy dla Firm

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0

Data kursu: 06.04.2020


590,00 PLN Kontakt

Podobne kursy

Kontroler finansowyBiznes

Kontroler finansowy

Celem kursu jest przygotowanie do pracy na stanowisku kontrolera finansowego.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 580,00 PLN
Kasjer walutowyBiznes

Kasjer walutowy

Kurs kasjera walutowo-złotówkowego.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 500,00 PLN
Kurs efektywne techniki sprzedażyBiznes

Kurs efektywne techniki sprzedaży

Celem kursu jest przyswojenie podstawowych technik sprzedaży dla pracowników działów handlowych. Kurs efektywne techniki sprzedaży obejmuje: • Segmentacja klientów • Rozmowa telefoniczna • Spotkanie handlowe - negocjacje - obiekcje - zamykanie sprzedaży • Prezentacje w trakcie wystąpień publicznych

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 680,00 PLN
Rekrutacja i selekcja pracownikówBiznes

Rekrutacja i selekcja pracowników

Szkolenie dla osób odpowiedzialnych za rekrutację i planowanie zatrudnienia pracowników w firmach. Program kursu: 1. Poznajemy od podszewki proces rekrutacji i selekcji pracowników 2. Rozmowa rekrutacyjna jako skuteczne narzędzie selekcji 3. Symulacje w procesie rekrutacji 4. Selekcja i weryfikacja dokumentów rekrutacyjnych 5. Metody zdobywania informacji o kandydatach. 6. Wybór najlepszego kandydata.

Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 Ocena kursu 0 600,00 PLN

Cookie

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.

Zamknij