nr 1 w naszym rankingu

Kurs SEO – 2 dni eksperckiego szkolenia

Gdańsk – Warszawa – Kraków; Styczeń 2020

Tomasz Węsierski
Tomasz Węsierski
Unikalny na polskim rynku kompletny kurs: 
SEO + Content Marketing + Analityka

teraz tylko 1490 zł netto przy wpłacie do 18.12.2020

normalna cena: 1890 zł netto, ostatnie miejsca

Prowadzący: Tomasz Węsierski

20-letnie doświadczenie w branży, które zdobywał w Polsce, USA i Niemczech, gdzie był odpowiedzialny za SEO w 24 krajach.

 

rabat 30% dla użytkowników kursy.pl; adres organizatora: westom.pl/szkolenie-seo/

Zamów Teraz

Sprawdź dostępne terminy:

Gdańsk

09-10.01.2020 – wolne miejsca
13-14.01.2020 – brak miejsc

miejsce: Novotel Gdańsk Centrum

Warszawa

 20-21.01.2020 – brak miejsc
27-28.01.2020 – wolne miejsca

miejsce: Astoria Premium

Kraków

06-07.01.2020 – brak miejsc
10-11.02.2020 – wolne miejsca

miejsce: Hotel Centrum

Program Kursu

godzina: 8.30 - 16.30

DZIEŃ PIERWSZY

Jak zdobyć wartościowy ruch w Internecie? SEO

  • Co to jest SEO? Jaki ma wpływ na nasze działania w sieci? 
  • Jak działa wyszukiwarka internetowa (np. Google) i jak na nią wpływać. 
  • Poznajemy SEM, czym różnią się wyniki płatne od naturalnych i jaka jest ich wartość? 
  • Google, Bing, Yahoo, Yandex, Baidu, czyli poznajemy wyszukiwarki na świecie.
  • Uczymy się jak działa wyszukiwarka, poznajemy algorytmy sortujące wyniki. 
  • Czy można wpłynąć na organiczne wyniki wyszukiwania? Poznajemy pozycjonowanie.
  • Boty sieciowe – jaka jest ich rola i jak uniknąć zagrożeń. 
  • Urządzenia mobilne, czym różnią się od desktopów w SEO, 
  • Google Maps – jak wyświetlić naszą firmę najwyższych pozycjach w mapach.
  • Wprowadzanie do UX, czyli użyteczność strony internetowej a pozycjonowanie. 
  • SEO + SEM + social marketing + PR marketing i content marketing + media społecznościowe 
  • Analityka internetowa, zaczynamy do Google Analytics,
  • poznajmy narzędzia przydatne w SEO: Search Console, 

przerwa na lunch 

Poprawiamy jakość naszej strony, czyli optymalizacja

  • Co to znaczy strona przyjazna wyszukiwarkom:
    – optymalna budowa i struktura url strony www, 
    – indeksowanie stron serwisu, linki wewnętrzne, 
    – UX: nastawiamy się na użytkownika, przyjazna nawigacja,
    – przyjazne adresy url, optymalne nazwy dla podstron, 
  • Czynniki  wpływające na pozycjonowanie stron www: 
    – optymalizacja tytułów, nagłówków, opisów, 
    – wpływ treści na optymalizację, unikalność treści, nasycenie słowami kluczowymi itp.
    – duplikaty treści,  jak sobie z tym radzić, 
    – optymalizacja techniczna stron www, w tym obrazów, 
    – prawidłowe zarządzanie robotami sieciowymi, przekierowania, 
    – wpływ technologii użytej technologii, hostingu, domeny, 
    – parametry serwera – szybkość ładowania strony, bezpieczeństwo itp.,
    – strona mobilna, responsywna, przyjazna użytkownikom, 

dłuższa przerwa obiadowa 

Jaki wpływ na SEO ma treść, czyli poznajemy marketing treści – content marketing. 

  • Content marketing jako narzędzie skutecznego SEO
    – jakie warunki musi spełnić tekst, żeby został uznany za wartościowy dla SEO i UX
    – marketing treści a boty sieciowe oraz wzrost widoczności w sieci, 
    – jakich treści oczekują użytkownicy a co jest dobre dla pozycjonowania? 
    – kopiowanie treści, kradzież treści; jak sobie z tym radzić, 
    – poznaj narzędzia, które pomogą w procesie tworzenia treści: nasycenie słów kluczowych, unikalność treści, czytelność itd. 
    – jak tworzyć perfekcyjne opisy produktów a jak artykuły
    – unikalne i wartościowe treści nie zawsze budują nam reputację, 
    – dobór słów kluczowych, poszukiwanie atrakcyjnych tematów, 
    – algorytmy wyszukiwarek które kontrolują treści np. Google Hummingbird
godzina: 8.30-16.30

DZIEŃ DRUGI

Znaczenie linków przychodzących, czyli link building a SEO. 

  • Wpływ linków przychodzących na pozycjonowanie
  • Etyczne zdobywanie linków czyli White SEO
  • Kupowanie linków, jak uniknąć kar 
  • Wartościowe linki za darmo, poznajemy skuteczne metody. 
  • Ocena źródeł pochodzenia linków – narzędzia i metody.
  • Wybór optymalnej strategii linkowania: przyrost liczby linków, struktura linku itp.
  • Jak algorytmy postrzegają linki zewnętrzne. 
  • Nieetyczne metody stosowane przez spamerów. 
  • Jak uniknąć kar od Google, White Hat, Black Hat
  • Narzędzia pomoce przy linkowaniu: Ahrefs, Mjestic SEO i inne. 
  • Naprawiamy bęłdy przeszłości, czyli wychodzenie z filtrów i usuwanie złego linkowania. 
    linki z mediów społecznościowych – jaka jest ich wartość, Youtube, Facebook, Twitter a SEO
    Jak wykorzystać siłę marketingu wirusowego w SEO,

przerwa na lunch

Zaawansowane techniki zdobywanie ruchu z Google

  • Jak działają algorytmy Google: Pingwin, Panda, Koliber…
  • Rola bota Google, czy warto go blokować? 
  • Darmowe narzędzia od Google: diagnoza i analityka (search console, Analytics i inne) 
  • Monitorowanie ruchu organicznego
  • Spadek sesji z Google – identyfikowanie przyczyn złego pozycjonowania.
  • Google i kary za linkowanie i złą optymalizację: jak sobie z nimi radzić, 
  • Znajdujemy i naprawiamy błędy wpływające bezpośrednio na wyniki w Google
  • Płatne i bezpłatne narzędzia pomocne przy SEO dla Google, 

przerwa na obiad

Znaczenie analityki w SEO, czyli poznajemy Analytics

  • Co to jest i jak działa Analytics i search console
  • Poznajemy niezbędne KPI w analityce: konwersja, poziomy odrzuceń, ilość unikalnych sesji…
  • Jak wykorzystać statystyki do poniesienia sprzedaży? 
  • Audyt strony przy pomocy Analytics, jak wykorzystać do pozycjonowania.
  • Dodatkowe narzędzia pomoce przy audycie: Majestic, Arefs, Sistrix, Semstrom, Semrush
  • Sklepy i strony międzynarodowe, jak tworzyć dobre SEO 
    Pytania i odpowiedzi
uczestnicy otrzymują pisemne potwierdzenie uczestniczenia w kursie

Certyfikat ukończenia kursu

W trakcie szkolenia:

  • Kawa, herbata, woda i soki – bez limitów
  • Przekąski i słodycze – do wyczerpania

CO CZYNI TEN KURS WYJĄTKOWYM?

Praktyczna wiedza jak zdobyć wartościowy ruch na stronie, zatrzymać klientów i zwiększyć sprzedaż.

Skupiamy się na KPI (z ang. kluczowe wskaźniki efektywności): konwersja, ruch na stronie, sprzedaż, świadomość marki…

Omówimy efekt synergii ze wszystkimi istotnymi elementami układanki dobrego SEO: UX/UI, content management, SEM, efektywność IT.

O prowadzącym Tomaszu Węsierskim

Tomasz Węsierski, w branży SEO pracuje od 1998 roku.

Zdobywał swoje doświadczenie w USA między innymi w głównej siedzibie Google w Mountain View, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii.

Jako dyrektor operacyjny w Wakacje.pl i Head of E-commerce w Niemieckim expondo GmbH miał okazję zarządzać działami e-commerce obejmujące swoim zasięgiem ponad 20 krajów.

Zawsze uśmiechnięty i prowadzący zajęcia w przyjaznej ale pracowitej atmosferze.

Zapisy na kurs

Prosimy o zgłoszenie na kurs w którym należy podać miejsce kursu:

Warszawa – Gdańsk – Kraków

Jeśli są Państwo zdecydowani to prosimy o podanie danych do FV.

Na podany w formularzu e-mail zostaną przesłane dane do przelewu oraz potwierdzenie przyjęcia na kurs.

883 979 229
info@kursy.p

zapisy przez formularz lub powyższy e-mail

potwierdzenie przyjdzie w ciągu 2 godzin od wysłania

Wyrażam zgodę na przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych ograniczonych wyłącznie do informacji o szkoleniach z serwisu kursy.pl. Administratorem podanych w formularzu danych osobowych jest Westom z siedzibą w Gdyni, ul. Kcyńska 3. („Administrator“). Dane osobowe przetwarzane będą w zakresie niezbędnym do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679).

Najczęściej zadawane pytania

Jak zapisać się na szkolenie?

1- sprawdź miasto i termin, który ci odpowiada
2 – wyślij nam informację o swoim wyborze na mail lub formularz
3 – w ciągu 2 godzin otrzymasz potwierdzenie z danymi do zapłaty za kurs

Czy otrzymam FV za kurs?

Faktury są wysyłane automatycznie wszystkim uczestnikom natychmiast po uregulowaniu należności na podany adres email.
Jeśli faktura nie dotarła prosimy o sprawdzenie kosza w skrzynce pocztowej.

W jakich miastach odbywają się szkolenia?

Miejsce odbywania szkoleń podawane są w górnej części opisu kursu: Gdańsk, Warszawa, Kraków.

Do kiedy można zapisywać się na kursy?

Liczba uczestników jest ograniczona więc najlepiej zapisać się jak najszybciej, żeby uniknąć sytuacji w której zabraknie miejsc.

Dla kogo jest Kurs SEO?

Warsztaty są przeznaczone dla każdego kto chce poznać zagadnienia SEO od zera lub też ma zamiar udoskonalić swoją wiedzę i osiągnąć poziom zaawansowany.

Kurs jest tak pomyślany, żeby w szybkim tempie, w oparciu o materiały przechodzić na wyższe poziomy wiedzy.

20% rabatu za zakupy grupowe

W przypadku zgłoszeń z jednej firmy na kurs udzielamy całościowego rabatu w wysokości 20%.

Rabat obowiązuje przy zgłoszeniu minimum 2 osób.

25% rabatu na następne szkolenie

Po ukończonym szkoleniu warto zainteresować się kolejnymi kursami. Udzielamy aż 25% zakupów naszym stałym klientom. Rabat obowiązuje na 2 i 4 kolejne wybrane szkolenie.

Co mówią kursanci o warsztatach?

Jak to ktoś powiedział SEO to sztuka i nie da się w 100% nauczyć, ale Pan Tomasz ma ogromny nauczania. Chętnie wrócę za jakiś czas na kurs i odświeżę wiedzę.

Agnieszka Konatowska
OM specjalista, Wiral S.A.

Bardzo konkretne i profesjonalne szkolenie. W zasadzie o SEO powinien mieć pojecie każdy związany z branżą internetową wiec polecam każdemu.

Krzysztof Jarocki
specjalista ds. marketingu

Bardzo wartościowe warsztaty, które rekomenduję każdej osobie poważnie traktującej zawód w sprzedaży internetowej. Wiedza podana przystępnie. Cenna wymiana doświadczeń oraz przydatne nawiązanie znajomości.

Wojciech Kaszubowski
specjalista ds sprzedaży, Amntor sp. z o.o.

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz do nas